خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

مازندران نیازمند ارتقاء محورهای روستایی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۵۳۰

مسئله راههای مناسب روستایی به منظور حمل ونقل هرچه سریعتر، آسانتر یکی از اصلی ترین دغدغه های ذهنی مسئولین محترم استان و این اداره کل می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی و منطقه ای مازندران، بهسازی و ارتقاء آن باید در سرلوحه کاری باشد.

به گزارش ایلنا از ساری، حیدر نوروزی در نشست مسولین این اداره کل با پیمانکاران حوزه راه روستایی ضمن قدردانی از تعامل و همکاری آنها با مجموعه راه و شهرسازی عنوان نمود: مازندران با توجه به نوع اقلیم و شرایط توپوگرافی وبه طبع تنوع فراورده های کشاورزی، مسئله راههای مناسب روستایی به منظور حمل ونقل هرچه سریعتر، آسانتر و در عین حال ارزانترین فرآورده ها به بازار مصرف یکی از اصلی ترین دغدغه های ذهنی مسئولین محترم استان و این اداره کل می باشد.

وی ضمن اشاره به پروژه ها و قراردادهای متعدد عمرانی این اداره کل با پیمانکاران اظهار داشت: با توجه به کثرت پروژه ها و حضور فعال پیمانکاران، ما این عزیزان را به عنوان همکاران خود تلقی می نماییم چرا که عملکرد مطلوب و خوب آنها موجب اعتبار و سربلندی مجموعه است.

نوروزی تاکید نمود: انجام یک کار عمرانی مطلوب و بزرگ نیازمند تعامل، همدلی و حس مسؤلیت پذیری پیمانکاران با مجموعه اداره کل است.

وی در این نشست از مشارکت خوب روستاییان در خصوص بهسازی و آسفالت راههای روستایی مازندران یاد کرد و تصریح نمود: این اداره کل در سال گذشته، با مشارکت خوب روستاییان توانست عملیات بهسازی و آسفالت راههای روستایی این استان را به طور گسترده در دستور کار خود قرار داده، تاجایی که بر اساس ارزیابی صورت گرفته استان برتر در سطح کشور گردید.

سهراب طور مسؤل راه های روستایی راه و شهرسازی مازندران نیز در این نشست اظهار داشت: از اول سال جاری تا به امروز بیش از ۱۷۰ کیلومتر از راههای روستایی استان مشارکت مردمی روستاییان بهسازی و آسفالت شده است.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در نظر است امسال ۴۵۰کیلومتر از راههای روستایی مازندران با مشارکت مردمی بهسازی و آسفالت شود.

مسؤل راه های روستایی راه و شهرسازی مازندران عنوان نمود: در مشارکت مردمی(سال ۹۳) هزینه تهیه و تامین قیر توسط دولت و هزینه اجرای عملیات آسفالت توسط مردم پرداخت می شود.

گفتنی است در این نشست نیز پیمانکاران بخش راه روستایی موانع و مشکلات کاری و اداری خود را با مدیرکل راه و شهرسازی استان مطرح نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز