خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران:

برپایی ۴۰ غرفه قرآنی و فرهنگی در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۸۶۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: تازه‌های نشر قرآن و عترت در بیش از ۴۰ غرفه این نمایشگاه در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار داده شد.

به گزارش ایلنا، احسان آهنگر در آیین افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت مازندران در ساری گفت: به همت گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران در ساری گشایش یافت. 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ نورانی قرآن و عترت و معرفی دستاوردهای قرآنی این اداره کل از امروز مصادف با ۲۶ماه رمضان در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران آغاز بکار کرد، افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده این نمایشگاه تا ۲۱ فروردین ماه جاری دائر خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران با بیان اینکه تازه‌های نشر قرآن و عترت در بیش از ۳۸ غرفه این نمایشگاه در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار داده شد، گفت: محصولات حجاب و عفاف، صنایع دستی، قرآنی، فرهنگی، نماز و ... نیز در نمایشگاه قرآن و عترت مازندران عرضه می شود.

وی از جانمایی غرفه‌هایی جهت ارائه گزارش عملکرد و اقدامات قرآنی و عترتی دستگاه‌های اجرایی استان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: غرفه نقاشی کودک و نوجوان نیز با هدف انس نسل نو با قرآن جانمایی شده است .

آهنگر با بیان اینکه روزانه جشن رمضان و محافل انس با قرآن دراین نمایشگاه برپا می‌شود، گفت: اکران فیلم و کتابت وحی نیز برای این نمایشگاه تدارک دیده شده است.

وی از رونمایی از آثار فاخر فرهنگی هنری در نمایشگاه قرآن مازندران خبر داد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند صبح از ساعت ۹-۱۳ ظهر و عصر از ساعت ۱۵-۱۹برای بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت حضور بهم رسانند.

وی بیان کرد: غرفه مسئله جوانی جمعیت و ازدواج آسان به همراه مشاوره خانواده نیز در این نمایشگاه دیده شده است.

آهنگر افزود: قرآن‌های جیبی تازه فحص شده از شهدای دوران دفاع مقدس استان مازندران نیز در این نمایشگاه جانمایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز