خبرگزاری کار ایران

هلال احمر مازندران در طرح‌نووزی به ۸۶۰۰ تماس مردمی پاسخ داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۶۹۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از پاسخگویی شبانه روزی اپراتورهای مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC ) جمعیت استان به ۸۶۸۲ تماس مردمی از طریق سامانه ارتباطی ۱۱۲ در طرح نوروزی خبرداد.

به گزارش ایلنا، غلامعلی فخاری گفت: امسال در طرح نوروزی ۳۶ پایگاه امدادی ،۶ پست موقت،۱۲ پست سیار گشت موتوری ساحلی و ۲۲ مرکز پاسخگویی اضطراری کشیک شعبه با مشارکت روزانه ۲۷۵ داوطلب و پرسنل این جمعیت برای خدمات دهی به مسافران نوروزی تجهیز شده‌اند.

وی افزود: از آغاز طرح نوروزی هلال احمر استان در ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین امسال اپراتورهای مرکز EOC هلال احمر مازندران به ۸۶۰۰ تماس مردمی در طرح نوروزی از طریق سامانه ارتباطی ۱۱۲ پاسخ دادند تا نجاتگران این جمعیت نسبت به ارائه پوشش امدادی لازم اقدام کنند.

مدیر عامل هلال احمر مازندران با بیان اینکه اجرای موفق ۴۶۶ عملیات امدادی و ارائه خدمات امدادی به ۳ هزار نفر از متاثرین حوادث و سوانح مختلف با مشارکت اپراتورهای همیشه بیدار هلال احمر استان انجام شده است تصریح کرد: مرکز EOC یکی از واحدهای بسیار مهم حوزه امدادونجات است که اجرای موفق عملیات‌های امداد و نجات منوط به اطلاعات اولیه‌ای است که از این مرکز در اختیار نجاتگران قرار می‌گیرد.

وی افزود: انتقال ۱۱۶ مصدوم به مراکز درمانی ،رهاسازی۱۶ مصدوم، ارائه خدمات درمان سرپایی به ۷۲۴ نفر، خدمت رسانی به ۷۴ نفر گرفتار در برف و کولاک ،امدادرسانی به هزار و ۹۱۲ نفر در سواحل دریای خزر و انتقال ۳۳ نفر به منطقه امن از جمله خدمات عوامل امدادی استان در طرح نوروزی بوده است.

فخاری با بیان اینکه در طرح ملی نوروزی امداد و نجات، 32 پایگاه امداد و نجات ثابت، سه پایگاه امداد و نجات دریایی و یک پایگاه امداد و نجات کوهستان فعال هستند افزود: ۳۷ دستگاه آمبولانس، ۱۳ دستگاه خودروی نجات، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته امدادی، یک فروند بالگرد امدادی، ۲۲ دستگاه خودروی کمک‌دار پشتیبانی و ۱۲ دستگاه موتور‌سیلکت امدادی نیز در این طرح بکار گرفته شدند تا به فوریت‌های امدادی مسافران نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز