خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی؛

فینالیست‌های ۳ وزن کشتی آزاد مشخص شدند/ پهلوان مازندرانی فینالیست شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۶۱۶

فینالیست سه وزن اول رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور گرامیداشت شهدای والامقام مازندران در ساری مشخص شدند؛ که محمدحسین محمدیان تنها مازندرانی در بین ۶ فینالیست این سه وزن حضور دارد.

به گزارش ایلنا، در پایان روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی به میزبانی ساری، فینالیست‌های سه وزن ۵۷، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم معرفی شدند.

نفرات راه‌یافته به دیدار این مسابقات به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک (لرستان) – احمد محمد نژاد جوان (خراسان رضوی)

۶۵ کیلوگرم: علی خرمدل (تهران) – عباس ابراهیم‌زاده (ایلام)

۹۷ کیلوگرم: محمدحسین محمدیان (مازندران) – امیرعلی آذر پیرا (تهران)

نتایج مرحله نیمه‌نهایی:

۵۷ کیلوگرم:

سید علی عظیمی (کرمانشاه) صفر - احمد محمد نژاد جوان (خراسان رضوی) ۱۰

علیرضا سرلک (لرستان)، برنده ۴ - ابراهیم خواری (سهمیه مازندران) ۴

۶۵ کیلوگرم:

علی خرمدل (تهران) ۱۲ - کیان محمودجانلو (سهمیه مازندران) ۷

عباس ابراهیم‌زاده (ایلام) ۶ - مجید داستان (توابع تهران) ۴

۹۷ کیلوگرم:

محمدحسین محمدیان (مازندران) ۳ - علیرضا رکاب (سهمیه تهران) ۲

حسین رمضانیان (قشم) صفر - امیرعلی آذر پیرا تهران

محمدیان در کارنامه بین‌المللی خود یک برنز جهانی، ۲ طلای قهرمانی آسیا، یک برنز مسابقات یونورسیاد (مسابقات جهانی دانشجویان) و یک طلای ارتش‌های جهان را در کارنامه دارد.

کشتی‌گیر ساروی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو و رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ نیز روی تشک رفت که از کسب مدال باز ماند. وی حالا باتجربه‌تر از گذشته برای تصاحب دوبنده تیم ملی وارد گردونه رقابت‌های قهرمانی کشور و مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزادشده و تا رسیدن به فینال نیز با نشان دادن آمادگی خود، خط و نشانی جدی برای مدعیان وزن ۹۷ کیلوگرم کشیده است.

سرمربیگری تیم کشتی مازندران را در این مسابقات کمیل قاسمی ستاره نامدار کشتی جهان و دارنده مدال طلای المپیک لندن و نقره المپیک ریو بر عهده دارد. در کنار قاسمی نیز چند مربی شناخته‌شده مازندرانی آزادکاران تیم استان را هدایت می‌کنند. حسین نقیبی، امیرعباس مرادی گنجی، سعید واگذاری، محمود حسن‌نیا و مجتبی حسین پور مربیان تیم مازندران هستند که همراه با سرمربی جویباری تیم ملی کشتی آزاد کامبوج، در رقابت‌های قهرمانی ایران آزادکاران مازندرانی را هدایت می‌کنند.

مسابقات قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان کشور - انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس، گرامیداشت ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان و یادبود سرداران شهیدان عبوری از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه در سالن سید رسول حسینی ساری آغاز شد و تا جمعه ۲۴ آذر ادامه دارد.

این نخستین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز