خبرگزاری کار ایران

طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۱۲۶

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان تحویل موقت شد و پس از رفع ایرادات احتمالی و نصب تجهیزات، رسماً به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا، عباس گودرزی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه حدود ۵۰ کانتینر تجهیزات نیز به بیمارستان تحویل شد، افزود: این پروژه با پیگیری های مستمر و مساعدت سازمان تامین اجتماعی کشور با وجود تمام موانع مالی و مشکلات متعدد، اکنون تکمیل است و پس از طی مراحل قانونیِ مربوط به بعد از تحویل موقت، تحویل نهایی و بهره‌برداری خواهد شد.

وی افزود: طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد ظرفیت بیمارستان قبلی را به سه برابر ارتقاء می‌دهد و تمام استانداردهای درمانی را دارد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس تصریح کرد: بیمارستان کوثر یکی از ظرفیت‌های خوب برای درمان کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی و سایر مردم شهرستان بروجرد است.

گودرزی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد فرصت‌های شغلی خوبی در شهرستان ایجاد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: مساحت درمانی بیمارستان کوثر بروجرد از ۶۰۰۰ به بیش از ۲۰ هزار مترمربع با تمام استانداردها افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: این مرکز دارای CCU ، ICU ،NICU، تخت‌های ویژه زایمان، ۵ بخش بستری و تخت‌های LDR است.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی این طرح مردم بروجرد و بسیاری از مراجعین دیگر شهرها می‌توانند از خدمات این بیمارستان بهره‌مند شوند.

گودرزی تصریح کرد: باید فضای خدمات‌رسانی بهداشت و درمان را افزایش دهیم تا با این افزایش خدمات‌رسانی موجب افزایش رضایتمندی مراجعین شویم.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم برای آموزشی کردن بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین راه‌اندازی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان در حال انجام است که امیدواریم با مساعدت‌های مسئولان وزارت بهداشت این مهم محقق شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اضافه کرد: ایجاد دانشگاه علوم پزشکی شهرستان از مطالبات مردم بروجرد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز