خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛

انجام ۴۰ هزار و ۸۰۳ مورد بازرسی و نظارت بهداشتی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۳۲۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۴۰ هزار و ۸۰۳ مورد بازرسی و نظارت بهداشتی در لرستان انجام شد و در این راستا رتبه علوم پزشکی استان رتبه دوم گزارش سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان امسال در میان دانشگاه های همتراز را کسب کرد.

به گزارش ایلنا، بهرام دلفان امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس اعلام معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی موفق به کسب رتبه دوم گزارش سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان امسال در میان دانشگاه های همتراز در سطح کشور شد.

وی افزود: البرز در رتبه بندی امسال دانشگاه علوم پزشکی رتبه نخست و دانشگاه های گلستان و یزد در رتبه های سوم و چهارم این رتبه بندی قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: امسال در کشور تعداد یک میلیون و ۷۲۴ هزار و ۶۴۶ بازرسی و نظارت بهداشتی به ثبت رسیده که سهم لرستان از این آمار تعداد۴۰ هزار و ۸۰۳ بازرسی از مراکز توسط بازرسان بهداشت محیط در سطح استان بوده که طی ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ لغایت ۱۴۰۳/۱/۱۵ صورت گرفته است.

دلفان از بازرسان بهداشت محیط معاونت بهداشت ، شبکه های بهداشت شهرستان ها و از مدیریت فوریت‌های پزشکی استان به عنوان دبیر سلامت نوروزی دانشگاه به دلیل کسب این موفقیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز