خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک علم و فناوری استان خبر داد؛

حضور ۱۶ واحد فناور و دانش بنیان از لرستان در نمایشگاه بین المللی الکامپ

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۴۳۲

رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: ۱۶ واحد فناور و دانش بنیان محصولات خود را در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک عرضه می‌کنند.

به گزارش ایلنا، فرهاد نامداری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه واحدهای دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری لرستان، محصولات خود را در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک عرضه می‌کنند، عنوان کرد: در بیست و ششمین دوره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، ۱۶ واحد فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری لرستان و مراکز رشد وابسته حضور خواهند داشت.

وی افزود:‌ واحد‌های فناور و دانش بنیان با هدف معرفی توانمندی‌ها و محصولات، برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان، شناخت رقبا و محصولات آنان و شناخت شرایط کلی بازار در نمایشگاه حضور دارند.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان ضمن دعوت از علاقمندان جهت بازدید از توانمندی‌های واحد‌های فناور لرستان، خاطر نشان کرد: واحد‌های فناور و دانش بنیان پیشرو نگاه زرین، کابو، ایده پردازان پارس آراد، آروین میعاد پایا، داده پردازان ویرا رایان، آیریک پردازش شبرو، بهین الکترونیک وطن، طراحان مدار باختر، خرم فناوران نوآور کاسیت، میزبان داده گستر سپنتا، پژواک اندیشه نیکان، شهبازی، آبتین افراز جوان، پارس پدیده افلاک، حفاظت گستر الکترونیک شهر و خرم گستر الکترونیک در غرفه این پارک به شماره ۳۵۲ واقع در سالن شماره ۷ مستقر هستند.

نامداری بیان کرد: بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) با شعار «آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال» با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت از سراسر کشور و بیش از ۷۰ شرکت خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از چهارم لغایت هفتم تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز