خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شیراز خبرداد؛

بهره‌برداری از دوربرگردان غیرهمسطح"اردیبهشت" در آبان ماه

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۰۳۰

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه حذف دوربرگردان‌های همسطح، ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیک و انتقال بار ترافیکی بلوار شهید چمران به بزرگراه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی از مهم‌ترین اهداف اجرای دوربرگردان غیرهمسطح اردیبهشت است، گفت: این پروژه آبان‌ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، علی‌حسین عباسی از نگاه ویژه مدیریت شهری در راستای گسترش زیرساخت‌های حوزه حمل‌ونقل و مبانی ایمن‌سازی خبر داد.

وی اشاره به پیشرفت شبانه‌روزی پروژه‌های عمرانی گفت: پس از اجرای موفقیت‌آمیز دوربرگردان نیایش که مزین به نام شهید عبدالرسول مصطفایی شد، عملیات احداث دوربرگردان غیرهمسطح اردیبهشت در دستور کار قرار گرفت.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با اشاره به این موضوع که اجرای نوبت شب با دستور شهردار کلان‌شهر شیراز و حمایت شورای اسلامی شهر انجام می‌شود، اظهار کرد: بولوار شهید چمران یکی از بولوارهای گردشپذیر شیراز است که تدابیر ویژه‌ای برای ایمن‌سازی آن در دستور کار شهرداری قرارگرفته و یکی از مهم‌ترین آن‌ها احداث دوربرگردان‌های غیرهمسطح است.

به گفته عباسی، مساحت عرشه این سازی ۲۵۰۰ مترمربع است و طول دوربرگردان و رمپ به ترتیب ۴۵۰ و ۱۸۵ متر طول خواهد بود. برای اجرای این پروژه ۵۹۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی، ۸۴۰ تن آرماتوربندی و ۴۳۰۰ مترمربع قالب‌بندی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دوربرگردان اردیبهشت دارای ۹ ستون است، افزود: سازه این پل مشابه دوربرگردان شهید مصطفایی (دوربرگردان نیایش) در بلوار شهید چمران است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با تشریح اهداف اجرای این پروژه افزود: حذف دوربرگردان‌های همسطح، ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیک و انتقال بار ترافیکی بلوار شهید چمران به بزرگراه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی از مهم‌ترین اهداف اجرای دوربرگردان غیرهمسطح اردیبهشت است.

عباسی بیان کرد: این پروژه توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز آبان ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز