خبرگزاری کار ایران

دبیر اتحادیه بارفروشان در گفت‌و‌گو با ایلنا:

قیمت میوه‌های سردرختی با نزدیک شدن فصل گرما کاهش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۸۵۰

قیمت میوه‌های سردرختی به این دلیل که هنوز آنچنان که باید به بازار عرضه نشده است تثبیت نشده اما هر روز که به فصل گرما نزدیک‌تر می‌شویم قیمت‌ها نیز رو به کاهش می‌رود.

دبیر اتحادیه بارفروشان از کاهش قیمت میوه‌های سردرختی با توجه به نزدیک شدن فصل گرما خبر داد و اعلام کرد: قیمت میوه‌های سردخانه‌ای نیز شکسته شده است.

وحید ابوطالب در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص چگونگی تعیین قیمت میوه‌های سردرختی گفت: قیمت میوه‌های سردرختی به این دلیل که هنوز آنچنان که باید به بازار عرضه نشده است تثبیت نشده اما هر روز که به فصل گرما نزدیک‌تر می‌شویم قیمت‌ها نیز رو به کاهش می‌رود.

دبیر اتحادیه بارفروشان ادامه داد: قیمت میوه‌های سردرختی نظیر گوجه سبز از کیلویی ۳۰هزار تومان به کیلویی ۷ تا ۱۲هزار تومان گاهش یافته است.

وی با اشاره به وارد کردن توت فرنگی از شهرهای گرگان و سنندج اعلام کرد: قیمت توت فرنگی نیز کیلویی ۶۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان کاهش یافته است.

ابوطالب با بیان اینکه قیمت میوه‌های سردخانه‌ای به طور کلی شکسته شده افزود: در حال حاضر بهترین سیب کیلویی ۱۵۰۰تا ۳۰۰۰ تومان، پرتقال از ۵۰۰ تا ۲۲۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.

دبیر اتحادیه بارفروشان همچنین اعلام کرد: در حال حاضر موز کیلویی ۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰تومان، هندوانه کیلویی ۳۰۰ تا ۵۰۰ تومان و طالبی کیلویی ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

وی همچنین از کاهش قیمت سیب زمینی و پیاز خبر داد و اعلام کرد: سیب زمینی کیلویی ۱۰۰۰تا ۱۲۰۰ تومان، پیاز کیلویی ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان، گوجه فرنگی کیلویی ۱۰۰۰ تومان و خیار کیلویی ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان به بازار عرضه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز