خبرگزاری کار ایران

مدیر فروش شرکت تولیدی «پیشگام چاپ»:

اشتغال‌زایی با خرید دستگاه چاپ 9 رنگ/ تهیه مواد اولیه کماکان از چالش‌های تولیدکنندگان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۴۹۰

مدیر فروش شرکت تولیدی «پیشگام چاپ» با اشاره به اینکه با خرید و ورود دستگاه چاپ 9 رنگ، اشتعال‌زایی بیشتری صورت می‌گیرد، گفت: اما تهیه مواد اولیه کماکان از بزرگ‌ترین چالش‌های کاری ما است.

به گزارش ایلنا، علی ساسانی، مدیر فروش شرکت تولیدی پیشگام چاپ، با بیان اینکه فعالیت شرکت در زمینه تولید و چاپ لیبل‌های رول پشت دستگاه است، گفت: عموماً مشتریان ما شرکت‌های تولیدی بزرگ هستند که در صنایع غذایی، بهداشتی و آرایشی با تیراژ بالا کار می‌کنند و لیبل‌ها را باید با دستگاه به محصولات خود بچسبانند.

وی افزود: میزان عملکرد شرکت نسبت به سال ۱۴۰۱ به این صورت بوده که ما موفق شدیم تقریباً در این صنف برند شویم، گرچه مشکلات نیز بسیارند. مشکلات مربوط به قیمت، کمبود جنس و مواد اولیه که به سختی تهیه می‌شود اما با این وجود، عملکرد  شرکت بهتر از سال گذشته بوده‌ است.

مدیر فروش شرکت تولیدی پیشگام چاپ، گفت: در سال جدید دستگاه جدیدی با کیفیت بسیار بالای ۹ رنگ چاپ خریداری کرده‌ایم و سعی داریم که بتوانیم با کیفیت بهتری کار کنیم و بدین ترتیب اشتغال‌زایی بیشتری صورت گیرد.

ساسانی ادامه داد: از مشکلات و چالش‌های ما تهیه مواد اولیه و نرخ آن‌ها است، به عنوان مثال، نرخ‌ برخی از جنس‌هایی که تولید داخل است به صورت عجیبی با دلار افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز