خبرگزاری کار ایران

مدیر داخلی شرکت هوریکس در گفت‌وگو با ایلنا:

کاهش قیمت صنایع دستی با حذف واسطه‌ها/ صنایع دستی تقلبی آسیب‌زا هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۳۲۵

مدیر داخلی شرکت «هوریکس» (سفیر خلاق) با اشاره به اینکه با حذف شدن واسطه‌ها می‌توان قیمت‌ها را کاهش داد، گفت: از جمله چالش‌های کاری ما تفاوت قیمت‌ها و صنایع دستی تقلبی است.

به گزارش ایلنا، مریم شریفی، مدیر داخلی شرکت هوریکس با بیان اینکه در زمینه بسته‌بندی پک‌های اداری، مواد غذایی، صنایع دستی و پک الکترونیکی فعالیت می‌کنند، گفت: اجناس را از تولیدکننده‌های دور افتاده‌ترین روستاهای ۱۴ استان کشور بدون واسطه و مستقیم خریداری و بسته‌بندی کرده و از این طریق به معرفی صنایع دستی نیز می‌پردازیم. حتی برای شرکت‌ها  و سازمان‌ها با برند خودشان تهیه و بسته‌بندی می‌کنیم.

وی افزود: زیر نظر میراث فرهنگی فعالیت می‌کنیم و حمایت بسیار مناسبی از ما صورت می‌گیرد؛ حتی مالیات بر ارزش افزوده نیز از ما دریافت نمی‌شود. در نتیجه اجناس را با تخفیف می‌فروشیم.

شریفی با اشاره به اینکه تاکنون فروش این شرکت داخلی بوده است، گفت: با پیشرفت مجموعه، هدف شرکت در سال جدید این است که نگاهی نیز به صادرات داشته ‌باشیم؛ حضور در نمایشگاه‌ها، بسیار برای معرفی ما به مردم و علاقمندان مناسب است.

مدیر داخلی شرکت هوریکس در ادامه گفت: اشتغال‌زایی بسیار مناسبی به صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام شده و افراد بسیاری تحت عناوین مختلف، تحت پوشش شرکت هستند؛ همچنین در سایت‌های آمازون، دیجی‌کالا و دیجی‌پی هم محصولات را به فروش می‌رسانیم.

وی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات و چالش‌های کاری وجود واسطه‌ها بوده و هم‌چنین صنایع دستی تقلبی و قیمت‌های متفاوت نیز از دیگر چالش‌ها است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز