خبرگزاری کار ایران

عیزاده در تذکر شفاهی:

در ایام اربعین حدود ۲۰ نفر از هم‌وطنان جان خود را در محور اندیمشک – دهلران از دست دادند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۹۸۸

نماینده دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: محور اندیمشک – دهلران و مهران به دلیل دوطرفه بودن به عنوان جاده مرگ از آن یاد می‌شود و حدوداً ۳۰ درصد از جمعیتی که از سمت مرز مهران به عتبات می‌روند و سالانه شاهد حوادث و تصادفات جاده‌ای و دلخراش بوده‌ایم که متأسفانه در این ایام نزدیک به ۲۰ نفر از هم وطنان جان خود را در این جاده از دست دادند.

به گزارش ایلنا، بهزاد علیزاده در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۰ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: خدا را شاکرم که مردم انقلابی استان ایلام از آزمون بزرگ اربعین سرافراز بیرون آمدند بنابراین لازم می‌دانم از تمام دست‌اندرکاران و مدیران کشوری و استانی در برگزاری باشکوه این مراسم تقدیر و تشکر کنم.

نماینده مردم دهلران، دره شهر در مجلس ادامه داد: در محور اندیمشک – دهلران و مهران به دلیل دوطرفه بودن به عنوان جاده مرگ از آن یاد می‌شود و حدوداً ۳۰ درصد از جمعیتی که از سمت مرز مهران به عتبات می‌روند و سالانه شاهد حوادث و تصادفات جاده‌ای و دلخراش بوده‌ایم که متأسفانه در این ایام نزدیک به ۲۰ نفر از هم وطنان جان خود را در این جاده از دست دادند.

وی افزود: البته حوادث جاده مذکور مختص به زمان برگزاری مراسم اربعین نیست، متأسفانه مردم شهرستان دلهران هر روز شاهد از دست دادن عزیزانشان در این مسیر هستند اگرچه بخش‌هایی از این مسیر در حال ساماندهی و چهاربانده شدن است اما به دلیل عدم تزریق بودجه کافی به این پروژه از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار نیست و کار به کندی انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز