خبرگزاری کار ایران

سرتیپ حاتمی شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۸۰۵

امیر سرتیپ حاتمی، مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش طی پیامی، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، متن پیام به شرح زیر است:

الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ طُوبَی لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ

« کسانی که ایمان آوردند و کارهای شایسته انجام دادند، برای آنان زندگی خوش و با سعادت و بازگشتی نیک است»

در روز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه‌السلام)، شهادت خادمان ملت بزرگ ایران اسلامی موجب غمی جانسوز و فراوان گردید.

شهادت رئیس جمهور عزیز، مردمی و انقلابی ایران اسلامی، نماینده محبوب ولی فقیه و امام جمعه تبریز، وزیر پرتلاش امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی، تیم پرواز و امنیت در حادثه دلخراش و تاسف بار سقوط بالگرد در مسیر خدمت به اعتلا و اقتدار روزافزون ایران اسلامی را به محضر نورانی و مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای ، ملت بزرگ و صبور ایران اسلامی، اعضای محترم هیئت دولت و خانواده معظم شهیدان سرافراز تبریک و تسلیت می‌گویم.

بدون تردید امروز ایران اسلامی با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب‌های فراوان و عبور از چالش‌ها و تنگناهای بسیار، مصمم‌تر از گذشته در راه رسیدن به اهداف متعالی خود، با تقویت وحدت، اتحاد و یکپارچگی در سایه‌سار هدایت و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان با قدرت بیشتری پیش خواهد رفت.

از خداوند متعال علو درجات برای شهیدان عظیم الشأن خدمتگزار و صبر و اجر برای بازماندگان و خانواده‌های مکرمشان و عزت و سربلندی برای ایران اسلامی را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز