خبرگزاری کار ایران

شورای نگهبان در بیانیه‌ای:

خدمات آیت‌الله رئیسی فراموش نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۵۹۳

شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت و تاکید کرد: خدمات آیت‌الله رئیسی فراموش نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای شهادت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت.

بر اساس این گزارش، متن کامل بیانیه شورای نگهبان به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه غم‌انگیز شهادت رئیس‌جمهوری اسلامی ایران آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل‌هاشم نماینده ولی فقیه و نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و همچنین دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان ایشان، باعث تأثر و اندوه فراوان شد و همه ملت ایران را داغدار این عزیزان کرد.

دبیر و اعضای شورای نگهبان ضمن تبریک و تسلیت این حادثه تأسف‌بار به محضر حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب، ملت غیور ایران اسلامی و همچنین خانواده بزرگوارشان، علو درجات این شهدا را از پیشگاه خداوند متعال مسالت می‌کنند.

بدون تردید خدمات و زحمات مخلصانه و شبانه‌روزی آیت‌الله رئیسی در داخل کشور و صحنه بین‌الملل که بارها مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است، هرگز از اذهان مردم قدرشناس ایران پاک نشده و به الگویی برای سایر خدمتگزاران بدل خواهد شد.

برای این خادم امام رضا علیه‌السلام و خدمتگزار صادق مردم و همراهان شهیدشان علو درجات و همنشینی بر سفره کرامت هشتمین کوکب آسمان امامت و ولایت را از خداوند طلب می‌کنیم.

به مردم شریف ایران اطمینان داده می‌شود که امور جاری کشور بر اساس قانون اساسی پیش خواهد رفت و با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با هیچ خللی مواجه نخواهد شد و مسیر افتخارآمیز خود را ادامه خواهد داد.»

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز