خبرگزاری کار ایران

از سوی مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان اعلام شد؛

دعوت از فعالان رسانه‌ای زنجان برای عضویت در بسیج رسانه

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۴۷۳

مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: بسیج رسانه از میان فعالان رسانه ای استان زنجان عضو می پذیرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: ایجاد انسجام و تقویت هویت جمعی اصحاب رسانه از دیگر اهداف این سازمان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عبداله جعفری امروز با با اشاره به ارائه فراخوان سازمان بسیج رسانه استان زنجان اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه استان زنجان از میان فعالان رسانه عضو می پذیرد.

وی با اشاره به اینکه مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه، سردبیران و دبیران، خبرنگاران و گزارشگران می توانند برای عضویت اقدام کنند، افزود: همچنین تصویربرداران و عکاسان خبری، مستند سازان خبری و کارشناسان و صاحب نظران می توانند عضو این سازمان شوند.

وی ادامه داد: کارکنان فنی رسانه ها، شبکه های توزیع، ناشران و گویندگان خبر نیز می توانند برای عضویت اقدام کنند.

این مسئول ظرفیت سازی در جامعه رسانه ای استان را از اهداف این سازمان عنوان کرد و افزود: ایجاد انسجام و تقویت هویت جمعی اصحاب رسانه از دیگر اهداف این سازمان است.

جعفری با اشاره به اینکه کمک به تقویت و افزایش مهارت تخصصی و حرفه ای اصحاب رسانه از یدگر اهداف محسوب می شود، افزود: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، برگزاری کارگاه های آموزشی و تخصصی، برگزاری نشست های سیاسی، اخلاقی و معنوی و ارائه خدمات رفاهی و تسهیلات از برنامه های سازمان بسیج رسانه محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: علاقه مندان می توانند با همراه داشتن تصویر شناسنامه، تصویر کارت ملی و دو قطعه عکس رنگی ۳×۴ برای تکمیل برگ درخواست عضویت به دفتر این سازمان مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: ‌علاقه مندان می توانند به سه راه امجدیه، مجموعه فرهنگی، ورزشی امام علی(ع)، طبقه دوم، بسیج رسانه استان زنجان مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز