خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا استان خبرداد؛

آبرسانی به روستای شیرمشه در صعب العبورترین مناطق زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۹۴۹

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح آبرسانی به روستای شیرمشه از توابع شهرستان طارم در صعب العبورترین مناطق استان زنجان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی محمد نادرخانی، امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: این طرح با 5 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی، روستاهای فاقد دهیاری و مشارکتی اجرا می شود که با 95 درصد پیشرفت طی روزهای آتی به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، ادامه داد: با اجرای این طرح در بستر سنگی منطقه، اهالی روستای شیرمشه از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.

وی، بیان کرد: این طرح شامل حفر یک حلقه چاه  دستی، احداث یک باب مخزن سنگی 100 متر مکعبی، یک رشته قنات به طول 23 متر، 1600 متر خط انتقال و اجرای 1200 متر اصلاح شبکه است.

نادرخانی، گفت: در راستای مدیریت مصرف، رفع سریع حوادث و کاهش خسارت به منازل مشترکین، استانداردسازی و نصب 20 فقره انشعاب در شیرمشه نیز انجام شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: آبرسانی روستایی از اولویت های کاری شرکت آب و فاضلاب در دوران یکپارچه سازی است که با جدیّت در دست اجرا قرار دارد.

به گزارش ایلنا؛ روستای شیرمشه در بخش چورزق از توابع شهرستان طارم در استان زنجان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز