خبرگزاری کار ایران

در اولین نشست شورای راهبردی شرکای اجتماعی استان زنجان مطرح شد؛

اولویت شرکای اجتماعی تقویت، تعامل و تفاهم در راستای اصل سه‌جانبه‌گرائی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۸۹۶

استان زنجان بالغ بر ۵۷۰۰۰ هزار بازنشسته تحت پوشش تامیتن اجتماعی دارد

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان، با بیان اهمیت و تکیه بر خرد جمعی، تاکید کرد: هدف شورا ایجاد تقویت تعامل برای دستیابی به تفاهم در راستای اصل سه‌جانبه‌گرائی شرکای اجتماعی استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمود عزیزخانی، مدیرکل تامین اجتماعی استان، در اولین نشست شورای راهبردی شرکای اجتماعی استان زنجان در سال 1403 با حضور مدیران بیمه و درمان  تامین اجتماعی استان، فعالان تشکل‌های کارگری و مجامع کارفرمایی و کانون‌های بازنشستگی، با تأکید بر اینکه هدف این شورا ایجاد و تقویت تعامل برای دستیابی به تفاهم در راستای اصل سه‌جانبه‌گرائی با تکیه بر خرد جمعی است، این مهم را نقطه عطفی برای همدلی بیشتر صاحبان واقعی تامین اجتماعی برشمرد.

امیر عباس جراحی علمداری ، مدیر درمان  تامین اجتماعی استان نیز ضمن تبریک هفته کار و کارگر از  تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر کارگران در سنگر کار، تولید و سازندگی است تقدیر و تشکر کرد و افزود: در سال 1402در مراکز تابعه مدیریت درمان زنجان بیش از 2میلیون 800مراجعه درمانی به بیمه شدگان ارایه شده است ، به فضل الهی با برنامه ریزی انجام شده احداث پروژه توسعه بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر(با 60درصد پیشرفت فیزیکی) و درمانگاه جدیدالتاسیس سهروردی خدابنده(20درصد پیشرفت فیزیکی) به نحو مطلوبی در حال اجرا است.  

نجفی، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان، هم گفت: استان زنجان حدوداً دارای 57000 هزار بازنشسته تحت پوشش است که خدمات خود را از 7 کانون درزنجان و شهرستان‌های تابعه دریافت می‌کنند.

در ادامه، افزود: این ظرفیت آماری با احتساب تقریبی افراد تحت تکفل جمعیتی بالغ بر  180 هزار نفر را در استان در بر می‌گیرد که از خدمات درمانی ارایه شده مدیریت درمان بهره مند است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز