خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبرداد؛

کمک 7 میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۵۱۶

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت: در حال حاضر 62 حامی خارج از کشور حمایت فرزندان عزیز ایتام و محسنین را عهده دار هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، روح الله صالحی، امروز با اعلام این خبر، گفت: ایرانیان، خیرین و خیریه‌های خارج از کشور به عنوان منابع و سرمایه‌های انسانی ارزشمند، تأثیر گذار و غیر قابل انکار، دارای اهمیت ویژه می‌باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان، با اشاره به اینکه در حال حاضر 62 حامی خارج از کشور با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند، گفت:  تعداد کل فرزندان اختصاص یافته به حامیان خارج از کشور 308 نفر است.

وی، افزود: جمع کمک های نقدی خیرین و حامیان خارج از کشور در سال گذشته 7 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان، تصریح کرد: این کمک ها در زمینه حمایت از خانواده‌ها با تعهد مساعدت ماهیانه‌ ، کمک به معیشت، بهداشت و درمان ، امور آموزشی و تحصیلی ، تأمین و یا بازسازی مسکن نیازمندان و ... در جهت رفع نیازمندی های مددجویان معزز هزینه شده است.

صالحی، ادامه داد: خاطر نشان کرد: ایرانیان نوع دوست مقیم خارج از کشور همگام با ایرانیان داخل کشور می توانند در زمینه های مورد نظر خود به هموطنان نیازمند کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز