خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

بازدید از ۲۱۰۰ خانوار نیازمند با اجرای طرح مفتاح الجنه

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۰۹۲

در حوزه اشتغال به عنوان استان پیشرو مطرح هستیم

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت: در قالب اجرای طرح مفتاح الجنه ۲ هزار و ۱۳۷ بازدید در طول ماه مبارک رمضان انجام و نزدیک به ۲ میلیارد در این بازدیدها کمک شد و ۲۳۵ مهمان از مسئولان و خیران در این طرح همراهی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، روح الله صالحی، امروز با اعلام این خبر،  با اشاره به اجرای طرح مفتاح الجنه در راستای کمک به خانواده های نیازمند گفت: مفتاح الجنه طرحی در راستای اعتمادسازی و پایش نیازمندی‌های خانواده‌های تحت پوشش است.

 مدیرکل کمیته امداد استان، تصریح کرد: در قالب اجرای این طرح ۲ هزار و ۱۳۷ بازدید در طول ماه مبارک رمضان انجام و نزدیک به ۲ میلیارد در این بازدیدها کمک شد و ۲۳۵ مهمان از مسئولان و خیران در این طرح همراهی کردند.

وی، با بیان اینکه در حوزه اشتغال به عنوان استان پیشرو مطرح هستیم، اظهار کرد: سال گذشته جشن خودکفایی ۲ هزار مددجو را برگزار کردیم و در قالب ارائه خدمات فکری و فرهنگی به عنوان رکن مهم در توانمندسازی مددجویان قدم‌های خوبی برداشته شد.

مدیرکل کمیته امداد استان، با بیان اینکه طرح مفتاح‌الجنه با هدف تفقد و دلجویی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به صورت مستمر اجرا می‌شود، اضافه کرد: در این دیدارها علاوه بر کمک به رفع مشکلات و نیازهای جامعه هدف، ایجاد نشاط معنوی در بین خیران و خانواده های نیازمند و تقویت همدلی و الفت بیشتر در جامعه اسلامی در دستور کار است.

صالحی، در پایان با بیان اینکه اجرای طرح مفتاح الجنه موجب شکل گیری همت همگانی در حوزه رسیدگی به نیازمندان، زمینه سازی برای بهره گیری بیشتر از ظرفیت های موجود در حوزه خیر و احسان و ایجاد فرصت‌های جدید در مسیر خدمت رسانی به جامعه هدف این نهاد می‌شود اضافه کرد: تکریم خانواده های تحت حمایت، ترویج سیره ائمه اطهار(ع) و فرهنگ ناب علوی و فاطمی در حوزه همنشینی با نیازمندان و جریان سازی در حوزه تقویت مسئولیت و ایثارگری اجتماعی در حوزه کاری این نهاد از اهداف دیگر اجرای طرح ارزشمند مفتاح الجنه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز