خبرگزاری کار ایران

مدیرکل غله زنجان خبرداد؛

افزایش تولید نان کامل به 15 واحد نانوایی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۳۷۸

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، خبر از افزایش تولید نان کامل به 15 واحد نانوایی در استان زنجان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ولی‌اله زمانی، امروز در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: بر اساس مصوبه کارگروه پیگیری و پیاده سازی تولید نان کامل استان زنجان، مقررشده است از اوایل خرداد ماه سالجاری تولید نان کامل به 15 واحد نانوایی افزایش یابد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، با بیان اینکه تاکنون 6 واحد تولید نان کامل شروع کار کرده است، گفت: تولید نان کامل در 8 واحد نانوایی سطح شهر زنجان و 7 واحد دیگر در شهرستان های استان راه اندازی خواهد شد.

وی، با اشاره به اینکه قیمت نان کامل فعلا همان قیمت اولیه نان می باشد و تغییری نیافته است، افزود: تولید نان های فعلی که بر اساس استانداردهای سازمان ملی استاندارد تهیه می شود به قوت خود باقی خواهد بود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، گفت: تولید نان کامل برای همه افراد جامعه علل الخصوص بیمارانی که دارای فشار خون، دیابت، مشکلات گواراشی، افراد مبتلا به چاقی و ... هستند مفید می باشد.

زمانی در پایان، با اشاره به اینکه در آرد کامل نه سبوس و نه جوانه گندم حذف نخواهد شد، اضافه کرد: مزایای بالایی برای استفاده از آرد کامل و نان کامل وجود دارد چراکه جوانه گندم منبع غنی از انواع ویتامین‌ها از جمله B و E است و سبوس نیز منبع غنی از فیبر بوده و برای افراد با بیماری دیابت، گوارشی و مادران باردار توصیه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز