خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان خبرداد؛

اجرای 1000 میلیارد ی طرح های واگذاری پساب به صنایع در استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۵۳۲

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، گفت: در حوزه واگذاری پساب به واحدهای صنعتی زنجان، بیش از 1000 میلیارد تومان پروژه در دست اجرا قرار دارد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی محمد نادرخانی، در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان، اظهار کرد: هم اکنون 11 هزار متر مکعب قرارداد واگذاری پساب برای صنایع استان زنجان منعقد شده است که شرکت آبفا آمادگی دارد نسبت به افزایش حجم این قرارداد اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، با اشاره به محدودیت در منابع تامین آب استان، گفت: پساب تولیدی در تصفیه خانه فاضلاب به عنوان یک منبع آب دائمی و جایگزینی مناسب برای آب پاک می تواند در پیشگیری از هدر رفت آب و صیانت از منابع آب زیرزمینی هستند.

وی، با تاکید بر اینکه ارائه پساب به صنایع در نهایت به نفع مردم و کمک به تولید محسوب می شود، گفت: شرکت آبفا استان زنجان تمامی اقدامات لازم جهت واگذاری هرچه بیشتر پساب به صنایع را در کوتاه ترن زمان بعمل خواهد آورد.

نادرخانی، ادامه داد: صنایع آب بری همچون پتروشیمی و صنایع فولادی که بصورت فرآیندی آب مصرف می کنند در اولویت واگذاری پساب قرار خواهند داشت.

به گزارش ایلنا؛ با اجرای این طرح ها 1200 واحد صنعتی کوچک و بزرگ در سه شهرک صنعتی اشراق، نوآوران و شهریاری از پساب تولیدی در تصفیه خانه فاضلاب برخوردار می شوند.

این طرح ها شامل احداث 85 کیلومتر خط انتقال، 80 کیلومتر شبکه توزیع و اجرای چندین باب ایستگاه پمپاژ، مخازن ذخیره و تصفیه خانه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز