خبرگزاری کار ایران

حمایت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران از هنرمندان و علاقمندان به موسیقی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۳۷۴

حال خوب زندگی، با کنسرت ۳هزار نفری!

​تنها صداست که میماند و نام صنایع الکتریکی ناسیونال ایران با نام تجاری جدید تولیپس و سابقه تولیدات الکترونیکی از جمله رادیو و تلویزیون از سال 1345 تا کنون، برای مردم آشنا و ماندگار است.

به گزارش روابط عمومی تولیپس، این برند تجاری که با سابقه 60 سال فعالیت، تولید کننده لوازم برقی و خانگی است، در راستای مسوولیت های اجتماعی خود و تحقق شعار این برند با مضمون «حال خوب زندگی»، تاکنون اقدام به حمایت از برنامه های فرهنگی متعددی از جمله برگزاری کنسرت توسط هنرمندان پیشکسوت، جوان، خلاق و در مواردی جویای نام کرده است.  

تولیپس در طول سال 1401 و تاکنون، اسپانسر بیش از 10 سانس از اجرای هنرمندان خوب موسیقی ایران بوده است که رضا بهرام، مهدی دارابی و آرمان گرشاسبی از جمله این هنرمندان هستند. 

بر این اساس، مجموعه صنایع الکتریکی ناسیونال ایران (تولیپس) در راستای تحقق «حال خوب زندگی»، میزبان 3000 نفر از علاقمندان به موسیقی در کشور بوده است. 

حمایت از برنامه‌های هنری و فرهنگی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی از جمله برنامه‌های برخی شرکت‌های حوزه لوازم خانگی مانند ناسیونال ایران است.

پیش از این، در همایش یکصد برند برتر ملی در حوزه مسوولیت های اجتماعی، با اهدای لوح و تندیس به شاهین علیمحمدی مدیرعامل شرکت ناسیونال ایران، از فعالیت‌های ناسیونال ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی تقدیر شده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز