خبرگزاری کار ایران

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری فولاد مبارکه خبر داد؛

تاریخ‌سازی کارکنان فولاد مبارکه با تولید ۱۶۱ ذوب در یک روز

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۱۹۱

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری فولاد مبارکه از ثبت رکورد تاریخی و بی‌نظیر ۱۶۱ ذوب در یک روز خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری فولاد مبارکه از ثبت رکورد تاریخی و بی‌نظیر ۱۶۱ ذوب در یک روز خبر داد.

قاسم خوشدل‌پور تصریح کرد: با لطف و عنایت خداوند و در سایه تجارب، دانش فنی، تلاش‌های خستگی‌ناپذیر همکاران سخت‌کوش و در جهت شعار «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» با ثبت رکورد روزانه ۱۶۱ ذوب در تاریخ ۱۰/۰۷/۱۴۰۱ با وزن ۲۸ هزار و ۴۴۹ تن، تاریخ‌سازی دیگری در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه رکورد قبلی در تاریخ ۱۳/ ۰۱/۱۴۰۱ به تعداد ۱۶۰ ذوب به وزن ۲۸ هزار و ۴۲۹ تن محقق شده بود گفت: این رکورد نتیجه آماده‌به‌کاری تجهیزات، تأمین به‌موقع مواد اولیه و زحمات پولادمردان ناحیه در واحدهای تولید، تعمیرات، دفاتر فنی و سایر واحدهای پشتیبانی بوده است که از هیچ تلاشی برای رسیدن به این موفقیت دریغ نکردند.

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در پایان این موفقیت بزرگ را به‌تمامی کارکنان، سهامداران و سایر ذینفعان شرکت تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در فرصت‌های آتی که این ناحیه برای تولید کمی و کیفی حداکثری آماده‌سازی شده است، شرایط تحقق اهداف ناحیه و شرکت هموار گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز