خبرگزاری کار ایران

نکوداشت محمد زهرایی در نیاوران برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۹۶۲۶۵

نخستین سال درگذشت محمد زهرایی مدیر انتشارات کارنامه عصر امروز(دوشنبه ۲۷ مرداد) با حضور مدیران فرهنگی و اهالی نشر برگزار می‌شود.

نخستین سال درگذشت محمد زهرایی مدیر انتشارات کارنامه عصر امروز(دوشنبه ۲۷ مرداد) از ساعت ۱۸ تا ۲۰ با حضور رییس شورای شهر تهران و جمعی از مدیران فرهنگی و اهالی نشر و قلم در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ به گفته ماکان زهرایی فرزند زنده یاد محمد زهرایی، ‌ در این مراسم قرار است پیامی از طرف دکتر محمدعلی موحد خوانده شود.

مدیر شهر کتاب باهنر در ادامه گفت: آقای موحد در ایران نیستند اما دوستی او با پدرم سال‌های سال بود که استمرار داشت و عمده کتاب‌های دکتر موحد از سوی انتشارات کارنامه منتشر شده و برخی از آن‌ها نیز دردست انتشار است.

مدعوین این مراسم برخی از دوستان ناشر زنده یاد زهرایی، احمد مسجدجامعی، سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ماکان زهرایی هستند و پیش بینی می‌شود علاوه بر ایشان جمعی دیگر از هنرمندان و اهل قلم و فرهنگ نیز در این مراسم حضور داشته باشند.

محمد زهرایی با ۵۰ سال سابقه فرهنگی در حوزه نشر کتاب، سال گذشته ۲۷ مرداد در سن ۶۶ سالگی درگذشت.

او دقت خاصی در انتشار کتاب‌هایش داشته است. ازجمله آثار منتشر شده‌ در نشر کارنامه آثار نجف دریابندی و «کتاب مستطاب آشپزی» نوشته نجف دریابندری و زنده‌یاد فهیمه راستکار است. همچنین آثاری از نویسندگان، شاعران و مترجمانی چون هوشنگ ابتهاج(ه. الف. سایه)، محمدعلی موحد و ایرج افشار را منتشر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز