خبرگزاری کار ایران

نماینده مسجد سیلمان در گفت‌وگو با ایلنا:

عدم رای اعتماد به بیطرف سیاسی و حزبی نبود / نگرانی برای آب، شمال و جنوب ندارد، دغدغه‌ها یکسان است

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۰۹۰

ظاهری گفت: وزیر آینده باید جامع فکر کند، همه نیازها را در نظر بگیرد و بر اساس آمایش سرزمین و اولویت ها تصمیم گیری کند.

علی عسگر ظاهری نماینده مسجدسلیمان ، لالی و اندیکا در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشار هبه اینکه بیطرف نتوانست نمایندگانی را که به عنوان مخالف سخن می گفتند قانع کند، اظهار داشت:  امروز نگرانی نسبت به آب دغدغه همه مردم و یکی از اصلی ترین موضوعات کشور است و تمامی استان ها در شمال، جنوب و یا شرق و غرب فرقی نمی کند همگی در رابطه با چگونگی استفاده و توزیع منابع آبی حساسیت نشان می دهند.

وی ادامه داد: در عدم رای اعتماد به بیطرف هیچ کار تیمی، سازمان یافته و حزبی و سیاسی در کار نبود فقط دفاعیات ایشان قانع کننده نبود، هر گوشه از کشور برای تمام نمایندگان اهمیت دارد. بنا بر این باید کسی در راس کار باشد که بتواند معضل آب کشور را حل کند برای آن برنامه جامع و راهگشا داشته باشد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: آمایش سرزمین یکی از اصلی ترین برنامه هایی است که باید وزیر نیروی آینده مدنظر قرار دهد و از نقاطی که امکانات بالقوه کشاورزی وجود دارد انتقال آب صورت نگیرد و صنایع در مناطقی که دسترسی به آب ندارند استقرار نیابند. توسعه استان ها بر اساس آمایش سرزمین باشد، محیط زیسشت را به مخاطره نیندازیم.

وی تاکید کرد:  وزیر آینده باید جامع فکر کند، همه نیازها را در نظر بگیرد و بر اساس آمایش سرزمین و اولویت ها تصمیم گیری کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز