خبرگزاری کار ایران

توسعه پروژه های برون مرزی در حوزه تاسیسات دریایی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۷۸۴

مدیر عامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران، گفت: صنعت دانش بنیان، پژوهش و بهره جویی از ظرفیت دانشمندان جوان در حوزه صنایع، در دستور کار این شرکت قرار داشته و با استفاده از این ظرفیت های بومی، حضوری فعال‌تر در پروژه های برون مرزی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، حسین شیوا امروز در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت و در جریان امضای تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی بین شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی  با دانشگاه های صنعتی شریف و امیرکبیر از تشکیل کمیته راهبردی پژوهش و فناوری این شرکت خبر داد و گفت: این کمیته با همراهی دانشگاه های مختلف کشور از جمله دانشگاه شریف و امیرکبیر، استفاده از تکنولوژی های جدید و بومی و جذب نیروهای مستعد را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: جهش تولید که از اهداف کلان کشور به شمار می آید، باتکیه بر توان نیروی انسانی و  زیرساخت های کارآمد شرکت هایی همچون شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران تحقق خواهد یافت و اکنون باید با بومی سازی دانش و فناوری های جهانی، نقش تاثیرگذار خود را ایفا کنیم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر و معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف، به نمایندگی از این دانشگاه ها، این تفاهم نامه را با شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی امضا کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز