خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با ایلنا:

رکورد کاهش تاخیرات پروازهای نوروزی شکسته شد/ میانگین تاخیر 15 دقیقه

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۵۰۷

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از کاهش تاخیر پروازهای نوروزی خبر داد و گفت: میانگین تاخیر پروازهای نوروزی 15 دقیقه است.

جعفر یازرلو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به میزان تاخیر پروازهای داخلی و خارجی اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی یعنی از روز 24 اسفند ماه تا به امروز 14 فروردین ماه میانگین تاخیر پروازهای نوروزی 15 دقیقه بوده‌است و یک ایرلاین بدون تاخیر تمام پروازهای نوروزی را انجام داد و تنها حدود دو دقیقه در انجام پروازهای خارجی تاخیر داشت.

وی ادامه داد: این میزان کاهش تاخیرها بی‌سابقه بوده و رکورد کاهش تاخیر‌های پروازهای نوروزی شکسته شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه در ایام طرح نوروزی 45 هزار صندلی عرضه شد، گفت: 155 فروند هواپیما برای علمیات پروازهای نوروزی فعال بودند که ظرفیت عرضه به 45 هزارص ندلی در روز رسید.

یازرلو درباره تعداد پروازهای داخلی و خارجی در ایام نوروز افزود: از روز 24 اسفند ماه تا پایان روز 12 فروردین ماه 2 میلیون و 574 هزار و 139 مسافر از طریق ناوگان هوایی و 21 هزار و 294 پرواز جابه جا شدند که این میزان افزایش ظرفیت و کاهش تاخیرها از آثار واردات هواپیماهای جدید است.

وی همچنین با اشاره به کاهش محسوس میزان شکایات از تخلفات فروش بلیت گفت: خوشبختانه در ایام نوروز امسال میزان شکایات از تخلفات در حوزه فروش بلیت از جمله گرانفروشی‌ها به طور محسوسی کاهش پیدا کرد و توانستیم برای مسیرهای پرتقاضا عرضه مناسبی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز