خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول به ایلنا خبر داد:

نیاز به ۱.۴ میلیارد دلار فاینانس برای تکمیل ایران‌ ال‌ان‌جی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۷۹۸

رئیس هیات رئیسه صندوق بازنشستگی صنعت نفت گفت: مسیر تامین مالی پروژه ایران‌ال‌ان‌جی از طریق فاینانس و رقم مورد نیاز حدود ۱.۴ میلیارد دلار خواهد بود.

عبدالحسین بیات در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره آخرین وضعیت پیشرفت پروژه ایران‌ال‌ان‌جی اظهار داشت: برای اتمام و راه‌اندازی فاز اول این پروژه به ظرفیت ۵.۵ میلیون تن در سال، به دنبال تامین فاینانس هستیم و اکنون در مراحل آخر اداری اخذ مجوز است.

وی افزود: اقدامات ساخت و نصب قبلی در حال انجام است و از محل درآمد فروش برق شرکت ایران‌ال‌ان‌جی، در حال آماده‌سازی و راه‌اندازی بخش‌هایی مثل مخازن ذخیره ال‌پی‌جی و ال‌ان‌جی هستیم که می‌توانند به بهره‌برداری و دآمدزایی برسند.

رئیس هیات رئیسه صندوق بازنشستگی صنعت نفت گفت: برای تکمیل عملیات احداث واحدهای شیرین‌سازی و مایع‌سازی منتظریم مراحل فاینانس به پایان برسد، اکنون قراردادهای مربوطه با طرف‌های مربوطه منعقد شده و فقط منتظر تامین مالی فاینانسور هستیم. بعد از نهایی شدن فاینانس، ادامه عملیات احداث و توسعه دو واحد یاد شده سرعت پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: مسیر تامین مالی پروژه از طریق فاینانس و رقم مورد نیاز حدود ۱.۴ میلیارد دلار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز