خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل اوقاف استان کرمانشاه :

توزیع غذای نذری در بقاع متبرکه استان کرمانشاه ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۳۵۶

معاون فرهنگی - اجتماعی اداره کل اوقاف استان کرمانشاه گفت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، توزیع غذای نذری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمانشاه ممنوع شد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه،حجت الاسلام‌مهدی توسلی معاون فرهنگی - اجتماعی این اداره کل بااشاره به لزوم جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه گفت: رعایت نکات بهداشتی در بقاع متبرکه استان کرمانشاه که پذیرای زائران عزیزهستند، لازم الاجراست.

وی از ممنوع بودن توزیع غذای نذری در بقاع متبرکه کرمانشاه خبر داد و گفت: باتوجه به شرایط پیش آمده و لزوم پیشگیری از شیوع این بیماری، تا اطلاع بعدی توزیع هرگونه غذای نذری دربقاع متبرکه استان کرمانشاه ممنوع اعلام می شود.

حجت الاسلام توسلی افزود: نسبت به ضدعفونی دستگیره ها، درب های ورودی و خروجی ضریح، مهر و جا مهری ها و کلیه سطوح که در معرض تماس عمومی قرار دارند، شستشوی مرتب وضوخانه و سرویس های بهداشتی،تهیه بُخور در محل بقعه و همچنین ضدعفونی کتب ادعیه و کتابخانه و چادرها نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی اوقاف کرمانشاه خاطرنشان کرد: دستکش به اندازه کافی در اختیار خدام گرفته و درنظر داریم ماسک نیز جهت زائران تهیه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز