خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری هرمزگان در مراسم وداع با شهدای مقاومت در کرمان:

شهادت سردار سرافراز ایران عزم ما را برای انتقام سخت، صد چندان کرد/همه ما قاسم سلیمانی هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۸۰۹

علی صالحی در مراسم تشییع شهدای مقاومت در کرمان تأکید کرد: شهادت سردار سرافراز ایران اسلامی؛ شهید حاج قاسم سلیمانی عزم ما را برای ادامه راه پر افتخار این مجاهد نستوه و انتقام سخت و قاطع از عاملان و حامیان این جنایت مذبوحانه صد چندان نموده است.

به گزارش ایلنا از هرمزگان،علی صالحی و جمع کثیری از مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی این استان با حضور در میدان آزادی شهر کرمان ضمن شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کردند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این مراسم با شکوه و در جمع میلیونی مردم انقلابی استان کرمان اظهار کرد: شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) ، خانواده معزز این شهید بزرگوار و همرزمان ایشان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

 وی در ادامه با بیان اینکه همه ما قاسم سلیمانی هستیم خاطر نشان کرد : بدون تردید بهترین پاداش برای مجاهدان راه خدا، همانا شهادت و پیوستن به یاران سفر کرده خویش است، هرچند به جهت از دست دادن چنین فرمانده رشیدی متأثر و اندوهگین هستیم اما بی تردید شهادت سردار سرافراز ایران اسلامی عزم ما را برای ادامه راه پرافتخار این مجاهد نستوه و انتقام سخت و قاطع از عاملان و حامیان این جنایت مذبوحانه صد چندان کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز