خبرگزاری کار ایران

کارشناس مسئول حوزه سیاسی فرمانداری دنا:

مشکل سوخت برای بالگردهای جستجوگر کذب است/ تا پایان عملیات کمبود سوخت نداریم

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۰۸۹

کارشناس مسئول حوزه سیاسی فرمانداری دنا گفت: نبود سوخت برای بالگردها جهت انجام عملیات جستجو و انتقال اجساد هواپیمای یاسوج کذب است و چنین چیزی از اساس صحت ندارد.

فریبرز روایی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: خبری مبنی بر نبود سوخت برای بالگردهای جستجوگر و انتقال دهنده اجساد هواپیمایی یاسوج که هفته گذشته در ارتفاعات دنا سقوط کرد، منتشر شده که این خبر از اساس کذب است.

وی با بیان اینکه هم اکنون سوخت کافی برای جستجو و انتقال اجساد هواپیمای یاسوج در ارتفاعات دنا وجود دارد، اظهار داشت: محموله‌های سوخت هم اکنون در ورزشگاه سی سخت و فرودگاه یاسوج به اندازه کافی وجود دارد.

کارشناس مسئول حوزه سیاسی فرمانداری دنا افزود: محموله‌های سوخت در محل ورزشگاه سی سخت تخلیه و بالگردها اقدام به سوخت‌گیری کردند و هیچ مشکلی برای سوخت‌گیری بالگردها وجود ندارد.

روایی گفت: نبود سوخت برای بالگردها کذب محض است و به مردم این اطمینان را می‌دهیم که تا پایان ماموریت و انتقال اجساد از ارتفاعات دنا هیچگونه مشکل سوختی ندارد.

وی گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای تامین سوخت بالگردها جهت هلی‌برن کامل وجود دارد و مشکلی در این ارتباط نیست.

به گزارش ایلنا از یاسوج ساعاتی پیش خبری مبنی بر نبود سوخت برای بالگردهای جستجوگر در ارتفاعات دنا منتشر که از سوی مسئولان مربوط تکذیب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز