خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرکل راه‌وشهرسازی استان‌قم از دفتر خبرگزاری‌ ایلنا + تصاویر

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۷۰۵

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم، با حضور در دفتر خبرگزاری ایلنا، از فعالیت‌های این رسانه در استان قم، تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، «محسن بهشتی» با حضور در دفتر خبرگزاری کار ایران(ایلنا) در قم، ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران و عکاسان این مجموعه خبری، اظهار داشت: استان قم، از نظر خبری، مرکز تولید خبر و محل رفت و آمد بزرگان کشور است.

وی افزود: منشأ بسیاری از جریانات مهم سیاسی، مذهبی و فرهنگی کشور، در شهر قم است و این شرایط، حساسیت کار خبر را در قم بیشتر می کند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم، گفت: بحمدالله آقای چهرقانی مسئول ایلنا در قم، با تجربه، با صبر و تحمل، و با کمبود امکاناتی که دارند، خوشبختانه در استان قم، فعال هستند.

وی افزود: تولید گزارش، خبر، تحلیل و نقد مسائل، که در خبرگزاری ایلنا انجام می شود، بحث مهمی است که انجام می شود و الا کپی برداری از خبرهای دیگر رسانه ها، کار سختی نیست؛ و اگر کسی بخواهد بنشیند و کپی خبر کند، می تواند روزی چند ده مطلب منتشر کند.

بهشتی با بیان این که رسانه ها باید به شفاف سازی مسائل بپردازند، گفت: رسانه ها و خبرنگاران، نماینده مردم هستند و اگر به طور شفاف مسائل و مشکلات مردم توسط آن ها مطرح شود، شعور و آگاهی جامعه افزایش یافته و تأثیر فراوانی در پیگیری مطالبات به حق مردم از مسئولین دارد؛ قطعا استمرار در پیگیری مطالبات اجتماعی توسط رسانه ها، می تواند اثر گذار بوده و بخش عمده ای از مشکلات را حل کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با رسانه های زحمت کشی مثل خبرگزاری ایلنا، که مسائل استان قم را به خوبی پوشش، رصد و تحلیل می کنند، همکاری بیشتری نسبت به گذشته داشته باشیم تا در نتیجه، پیگیری مسائل مربوطه با سرعت بیشتری انجام شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم، در پایان سخنان خود گفت: خوشبختانه خبرگزاری ایلنا، در همه عرصه های استان قم، از جمله سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی ورزشی حضور دارد و خوشحالم که امروز به دفتر این رسانه آمدم.

صادق چهرقانی مسئول خبرگزاری ایلنا در استان قم نیز ضمن تقدیر از حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان قم در دفتر ایلنا، گفت: حضور مسئولانی مانند حضرتعالی در جمع خبرنگاران و عکاسان ایلنا، دلگرمی خاصی به مجموعه ما داد و امیدواریم از این پس با همکاری بیشتر مجموعه ایلنا با اداره کل راه و شهرسازی استان قم، محبت انجام شده، جبران شود.

تصاویر: هادی چهرقانی

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز