خبرگزاری کار ایران

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

ثبت نام در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی شرط تحویل گندم تولیدی کشاورزان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۵۰۸

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: کشاورزان عزیز استان جهت تحویل گندم تولیدی سال جدید به مراکز خرید و تسهیل در پرداخت به موقع وجوه گندم حتما قبل از تحویل در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ولی اله زمانی، امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: خرید تضمینی گندم از کشاورزانی که مشخصات خود را در سامانه پهنه بندی ثبت کرده اند مجاز می باشد و به همین منظور کشاورزان با مراجعه به ادارات جهاد کشاورزی منطقه خود نسبت به بروزرسانی و ثبت اطلاعات زمین و سقف فروش محصول تحویلی خود در سامانه اقدام کرده و از ثبت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، ادامه داد: کشاورزان با مراجعه به بانک کشاورزی محل خود نسبت به رفع مسدودی و یا اصلاح وضعیت حساب خود از غیر فعال به فعال جهت واریز وجوه گندم اقدام کنند.

وی، افزود: گندم های تحویلی کشاورزان حتما باید محصول تولیدی سال زراعی 1402 – 1403 بوده و از اختلاط با گندم های کهنه جداً خودداری شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، گفت: کشاورزان  در زمان تحویل گندم و دریافت رسید خرید حتماً اطلاعات خود را اعم از نام و نام خانوادگی، کدملی و شماره حساب چک نموده و در صورت مغایرت به مرکز خرید اعلام و نسبت به اصلاح آن اقدام کنند.

به گزارش ایلنا؛  طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم 17 هزار و 500 تومان تعیین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز