خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری:

مطالبات جامعه کارگری را با جدیت دنبال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۳۴۸

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان گفت: تمام تشکل‌های کارگری و بازنشستگی با تمام توان پیگیر مطالبات کارگران هستند، به همین منظور و در راستای پیگیری موارد، مقرر شد دبیرخانه دائمی در خانه کارگر استقرار یابد و موضوعات پیگیری شود.

حمیدرضا امینی در گفتگو با ایلنا در اصفهان اظهار کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات جامعه کارگری و بازنشستگی، جلسه کمیته امور صنفی کارگران اصفهان با حضور اعضا تشکیل شد، این کمیته متشکل از رؤسای تشکل‌های کارگری و بازنشستگی است و هر دو ماه یکبار به صورت تخصصی و ویژه موارد در این کمیته پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: پیگیری مطالبات جامعه شریف کارگری و بازنشستگی ضرورت برگزاری این جلسات را دو چندان می‌کند، مسائلی همچون موضوع معیشت و درمان که امروز این جامعه با آن درگیر هستند، زندگی را برای بسیاری از خانواده‌ها دشوار ساخته و باید تدابیری برای این وضع اندیشیده شود.

 دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان اضافه کرد: قرار بر این شد که تمامی رؤسای تشکل‌های کارگری و بازنشستگی به صورت یکنواخت و در غالب یک تشکل همگرا، مطالبات را پیگیری کنند و این جلسات سرمنشا خواسته‌های به حق جامعه کارگری و بازنشستگی باشد.

وی افزود: موضوعات به صورت کارشناسی بررسی و دسته‌بندی می‌شوند و تمام تشکل‌های کارگری و بازنشستگی با تمام توان پیگیر این مطالبات هستند، به همین منظور و در راستای پیگیری مطالبات، مقرر شد دبیرخانه دائمی در خانه کارگر استقرار یابد و موارد پیگیری شود، امیدواریم در راستای مطالبه‌گری برای حقوق کارگران و بازنشستگان بتوان قدم‌های مثبتی برداشت.

امینی گفت: با مسئولان مختلف استان در حال رایزنی هستیم تا بتوان صدای کارگران را به گوش افراد تصمیم‌گیر رساند، در گردهمایی که به مناسبت گرامیداشت روز کارگر در خانه کارگر برگزار شد نیز موارد مطرح شد و امیدواریم گوش شنوایی برای رفع مسائل وجود داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز