خبرگزاری کار ایران

سیلاب به تاسیسات آب و فاضلاب شهرستان خوی خسارت وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۷۹۳

جریان آب شرب مناطق روستایی و شهری برقرار است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: طی شبانه روز گذشته بارش باران در نقاط مختلف شهرستان خوی باعث بروز سیل و تخریب بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی به ویژه در مناطق روستایی شده است.

به گزارش ایلنا، یدالله سلطانی با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی استان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در استان و صدور هشدار سطح نارنجی همه نیروهای این شرکت در حالت آماده باش قرار گرفتند.

سلطانی با تاکید بر آماده باش تمامی تیم های عملیاتی و پدافند غیر عامل در سطح شرکت ، اضافه کرد: همچنین همه ماشین آلات و تجهیزات لجستیکی و مولدهای برق اضطراری به حالت آماده بکار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: بارش شدید و رگباری باران موجب وقوع سیل در شهرستان خوی شد  و خساراتی به بار آورده که در روستای ولدیان خط انتقال آب چشمه آسیب دید و همچنین به بخشی از شبکه توزیع این روستا خسارت وارد آمد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی تصریح کرد : سیل در روستاهای خاکمردان و شیرین کندی نیز خسارتی به شبکه توزیع وارد کرده است.

سلطانی افزود: تیم‌های عملیاتی در تمام نقاط و مناطق سیل زده مشغول رفع شکستگی‌ها و برقراری جریان آب هستند و خوشبختانه آب آشامیدنی تمام شهرها و روستاهای شهرستان برقرار است .

وی با اشاره به اینکه به زودی گزارش دقیق خسارت ها برآورد و اعلام می شوداظهار داشت: همه نیروهای خدماتی در آماده باش هستند و با تلاش نیروهای عملیاتی شرکت وضعیت آبرسانی در حالت عادی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز