خبرگزاری کار ایران

با حضور ورزشکاران ۹ استان؛

نفرات برتر مسابقه آفرود در شهر مهرگان قزوین مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۵۱۴

اولین دوره مسابقه آفرود به مناسبت گرامیداشت یاد وخاطر شهید آتش نشان محمد جواد چگینی با انتخاب نفرات برتر در شهر مهرگان قزوین به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مسابقه آفرود جام شهید آتش نشان محمد جواد چگینی با حضور عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز، امام جمعه،  بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه، خانواده شهید چگینی و جمعی از مسئولان استانی و محلی در شهر مهرگان برگزار شد.

مهدی شالباف سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان قزوین در خصوص این مسابقات گفت: اولین دوره مسابقه آفرود به مناسبت گرامیداشت یاد وخاطر شهید آتش نشان محمد جواد چگینی  به میزبانی هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی محمدیه در شهر مهرگان برگزار شد.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان قزوین افزود: مسابقه چند جانبه آفرود جام شهید محمد جواد چگینی با حضور ورزشکاران ۹ استان کرمانشاه، قزوین، البرز، زنجان، ایلام، مازندران، خراسان رضوی، کردستان و تهران با حضور ۴۳ اتومبیلران برگزارشد.

وی یادآورشد: در این مسابقه که با حضور تعدادی از قهرمانان ملی در هفت کلاس ۱, ۲، ۳, ۴  حرفه ای A  استاندارد و  B استاندارد و Canam آغاز شد.

شالباف با اشاره به سطح کمی و کیفی رقابتها گفت: پیشرفته ترین دستگاه زمان سنج مسابقات اتومبیل رانی و موتورسورای با دقت یک هزارم ثانیه و ظرافت دو میلیمتر برای اولین در کشور در این مسابقه  به کار گرفته شد و این نتایج بدست آمد:

در کلاس  A  استاندارد، حمزه قربانی، علیرضا قربانی، علی سهرابی بترتیب اول تا سوم شدند و وحید فارسی، مرتضی کیانی و مجتبی بابا هم چهارم تا ششم شدند.

در کلاس استاندارد B این نتایج بدست آمد: مهران کهکجینی اول شد، مهدی کوهی در مکان دوم ایستاد و سید عبدالله هاشمی سوم شد.

در این رشته مجید حسینی، امیرحسین اکبری، فرزین امینی و مصطفی غیاثوند هم چهارم تا هفتم شدند.

در کلاس یک: محمد کاظمی، رضا بهرامی، علی حیدرنژاد اول تا سوم شدند و وحید سعادتی، محسن جمالی فرد، پرهام عظیمی، جلیل رسولی و مهدی کیانی در رده های چهارم تا هشتم قرار گرفتند.

در کلاس دو: حسن احمدی اول شد، مرتضی نوری الاصل در رده دوم جای گرفت و ایمان محمد کریمی در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین رضا روستایی، ، احمد اصغری، یاشار پاشایی، اسماعیل عادلی نسب، مجید قربانی و کاظم برات زاده در رده های چهارم تا نهم قرار گرفتند.

در کلاس 3 هم مهدی شهری به مقام نخست رسید، علیرضا نعمتی دوم شد و حیدر پیشدادی در رده سوم قرار گرفت.

در این رشته امیر دانش چهارم شد، مجتبی یوسف زاده در رده پنجم ایستاد و محسن جعفریان به مقام ششم رسید.

در کلاس 4 هم حامد سلیمی ماوی اول شد، حسن مالمیر چگینی در مکان دوم ایستاد و روح الله سلیمی سوم و کاوه رحیمی چهارم شد.

در کلاس Canam هم کاوه ناظر اول شد، حامد سلیمی ماوی در رده دوم قرار گرفت و سید امیر موسویان در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین سعید قائمی و بهزاد کریمی چهارم و پنجم شدند.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، جواهری معاون اداره ورزش، آخوندی بخشدار محمدیه، حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه محمدیه، احمدپور مسئول اداره ورزش البرز، چگینی عضو شورای شهر قزوین، غلامی و روشن عضو شورای شهر محمدیه نیز از این مسابقات دیدن کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز