خبرگزاری کار ایران

اسامی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شهرستان کرمانشاه اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۱۲۵

اسامی چهار نامزد دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه از سوی فرمانداری اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، «محمدرضا آمویی» فرماندار کرمانشاه در این خصوص توضیح داد که در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چهار نامزد برای تصاحب ۲ کرسی با هم به رقابت می پردازند.

وی اظهار کرد: تبلیغات رسمی این دوره از انتخابات از بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات یعنی ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

فرماندار کرمانشاه در تشریح نامزدهای این دوره از انتخابات گفت: در این دوره از انتخابات چهار نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی به ترتیب حروف الفبا آقایان جهانبخش امینی با کد انتخاباتی ۱۱، ابراهیم رحیمی زنگنه با کد ۲۲، فضل الله رنجبر با کد ۳۳ و عبدالرضا مصری با کد ۴۴ در این دوره از انتخابات حضور دارند.

آمویی اضافه کرد: از هشت حوزه انتخاباتی کشور که امسال به صورت الکترونیکی است، یکی از آن حوزه‌ها کرمانشاه است و دستگاه های اخذ رای به صورت مکانیزه مستقر می شود و شهروندان می توانند به سهولت رای خود را ثبت کنند.

وی یادآور شد: کلیپ های آموزشی چگونگی شرکت در انتخابات به صورت الکترونیکی و مکانیزه نیز تولید و در شبکه های مجازی پخش شده و مردم می توانند با استفاده از آن نحوه کار کردن با دستگاه های مکانیزه را فرا بگیرند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه امیدواریم در دور دوم نیز همچون مرحله اول شاهد حضور پرشور مردم متعهد و غیور کرمانشاه در صحنه انتخابات مجلس باشیم، خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات و ۲ کرسی باقی مانده در مجموع برای شهر کرمانشاه موثر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز