خبرگزاری کار ایران

بانوان فعال در عرصه‌ کار و تولید اصفهان تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۳۸۰

سه نفر از بانوان فعال در عرصه‌ کار و تولید استان اصفهان همزمان با هفته گرامیداشت کار و کارگر تجلیل شدند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سه نفر از بانوان که در عرصه‌های قرآنی، ورزشی و ارتقاء ایمنی کارگران نقش‌آفرینی مجدانه داشتند در مراسمی تجلیل شدند.

سه نفر از کارفرمایان استان اصفهان که توجه بیشتری به اشتغال زنان، بهبود کیفیت زندگی و نهاد خانواده داشتند نیز به‌عنوان واحد اقتصادی دوستدار خانواده مورد تقدیر قرار گرفتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این مراسم با اشاره به اهمیت حضور بانوان در فعالیت‌های اجتماعی و عرصه تولید، گفت: کارفرمایانی که توجه بیشتری به نیازهای کارگران و به‌ویژه بانوان دارند نتیجه بهتری در تولید محصول بدست می‌آورند.

میثم مداحی با بیان اینکه امروز زنان در عرصه‌های مختلف حضور موثر دارند، ادامه داد: بانوان در نهاد خانواده و عرصه‌هایی که جامعه نیاز بیشتری به خدمات آنها دارد یا در حوزه تولید، کار و کارآفرینی مشارکت می‌کنند و نمونه‌های مختلفی از فعالیت‌ بانوان را در بخش‌های دانش‌بنیان، پزشکی و آموزش و پرورش می‌توان مشاهده کرد.

وی با اشاره به بازدید از واحدهای تولیدی و کارخانه های استان اصفهان تصریح کرد: محصولات تولید شده توسط بانوان با کمترین عیب و نقص از خطوط تولید خارج می‌شود و این موضوع نتیجه دقت و حوصله زنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز