خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار گلستان:

کارگران از مظلوم ترین و در عین حال مقتدرترین قشر در جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۷۶۰

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: کارگران از مظلوم ترین و در عین حال مقتدرترین قشر در جامعه هستند و در تنش ها و پیچ های نظام قشر کارگر نشان داد همیشه از این امتحانات سر بلند بیرون آمده اند.

به گزارش ایلنای گلستان، حسینعلی خواجه مظفری اظهار کرد: در تنش ها و پیچ های نظام قشر کارگر نشان داد همیشه از این امتحانات سر بلند بیرون آمده اند. این که ما در پشت میز دولتی نشسته باشیم و از مشکلات کارگران بی اطلاع باشیم عین ظلم بر این قشر زحمتکش و کم توقع است.

وی افزود: امروز نوبت نظام و دولتمردان است که دین خود را به این قشر زحمتکش ادا کند. این که رهبر کبیر انقلاب (ره) فرموده بودند که تمام عالم کارگرند و خود خداوند هم کارگر است نشان می دهد همیشه در نظام انقلاب اسلامی کارگران جایگاه مقدس و والایی داشته اند.

خواجه مظفری افزود: اینکه نظام در حمایت از قشر آسیب پذیر طرح های را اجرا می کند که یکی از همین طرح ها طرح کالابرگ بوده و نیت از اجرای آن نیز تامین معاش خانوار ها بوده دلیل بر تلاش نظام برای جبران پای انقلاب بودن این قشر ها هستند.

وی تصریح کرد: کارگران را از مظلوم ترین و در عین حال مقتدرترین قشر در جامعه هستند و اگر کارگران در تمامی صحنه های انقلاب حضور نداشتند قطعا نتیجه امروز حاصل نمی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز