خبرگزاری کار ایران

در ششمین المپیاد کشوری آرموکاپ؛

تیم پنج نفره رباتیک و مکاترونیک فارس به طلا رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۰۲۴

مدال طلای ششمین نمایشگاه ابتکارات والمپیاد کشوری رباتیک و مکاترونیک آرموکاپ (ARMO CUP) به همراه جایزه ویژه دانشگاه TITU بلژیک (شعبه ترکیه) و انجمن مخترعان شرق ترکیه(turkish inventors and innovators network) به تیمی از استان فارس رسید.

یه گزارش ایلنا، اعضای این تیم احمد ابراهیمی، سروش سلیمی، سلمان صدیقی، مصطفی صدیقی و علیرضا رضائیان بوده و این افتخار را به سرپرستی احمد ابراهیمی برای استان فارس و ایران رقم زدند و جوایز خود را نیز امروز دریافت کردند.

گفتنی است ششمین دوره نمایشگاه ابتکارات والمپیاد رباتیک و مکاترونیک کشوری آرموکاپ (ARMO CUP) با حضور352 شرکت‌کننده از سراسر کشور با هدف شناسایی و تشویق مخترعان، پژوهشگران با مرکزیت دانشگاه آزاداسلامی در مجتمع اکومال کرج برگزار شد.

این دوره از مسابقات در هفت لیگ نمایش آزاد، اختراعات و نوآوری، ابداعات و ابتکارات، دستاورد‌های علمی و پژوهشی، ربات بولینگ و لیگ مهندسین برای ششمین دوره متوالی برگزار شد و جوایز تیم‌های برنده در بعضی از بخش‌ها امروز اعطا شد.

این تیم با اختراعی در حوزه مهندسی پزشکی (ویژه افراد ناتوان جسمی از جمله معلولان و جانبازان و ... ) موفق شد مدال طلای ششمین المپیاد رباتیک و مکاترونیک کشوری (آرموکاپ) را در پایان سال 1402 کسب و فروردین سال 1403 جوایز ویژه این بخش را دریافت کند.

در مجموع بخش ویژه شامل دستاورد‌های علمی و پژوهشی، ابداعات و ابتکارات و ثبت اختراع مخترعین نیز با نظر داوران، جایزه ویژه ششمین المپیاد رباتیک و مکاترونیک کشوری (آرموکاپ) به این تیم به سرپرستی احمد ابراهیمی اعطا شد و موفق به کسب جایزه ویژه دانشگاه TITU بلژیک (شعبه ترکیه) و انجمن مخترعان شرق ترکیه ( turkish inventors and innovators network ) نیز شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز