خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان خبر داد؛

بیش از 9 هزار متقاضی تسهیلات 350 میلیون تومانی به بانک های عامل

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۸۱۵

اتمام مقاوم سازی تمامی مسکن های روستای تا پایان ۱۴۱۰

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان، با اشاره به معرفی بیش از 9 هزار متقاضی تسهیلات 350 میلیون تومانی مسکن روستایی به بانک های عامل، خبراز مقاوم سازی تمام واحدهای مسکونی روستایی استان تا پایان سال 1410 داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رضا خواجه ای، امروز با اعلام این خبر، در جمع خبرنگاران، به اعطای تسهیلات 350 تومانی تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی روستایی اشاره کرد و گفت: برای دریافت تسهیلات 350 میلیونی ، تاکنون 9940 متقاضی به بانک های عامل معرفی نمودیم که از این تعداد 2500 خانوار انعقاد قرارداد کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان، با بیان اینکه کارمزد این تسهیلات پنج درصد و بازپرداخت آن ۲۰ ساله است، افزود: تمامی متقاضیان دریافت این تسهیلات در روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر می توانند پس از اخذ پروانه ساختمانی به بنیاد مسکن شهرستان خود مراجعه کنند.

وی، تصریح کرد: اقساط بازپرداخت تسهیلات جدید با نرخ سود پنج درصد، حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه خواهد بود، که متقاضیان پس از تشکیل پرونده در بنیاد مسکن، به بانک مربوطه جهت عقد قرارداد معرفی می شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان افزود: به متقاضیانی که در سنوات قبل از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی استفاده کرده‌اند اما موفق به تکمیل و بهره برداری از واحد مسکونی خود نشده‌اند نیز مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان دیگر در قالب متمم تسهیلات پرداخت می‌شود.

خواجه ای، در پایان اضافه کرد: از مجموع ۹۲ هزار واحد مسکونی روستایی در استان، تا کنون 57 درصد مقاوم سازی شده است، که امیدواریم تا پایان سال 1410 شاهد مقاوم سازی کلیه واحدهای مسکونی روستایی در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز