خبرگزاری کار ایران

پژوهشگر تاریخ در جمع راهپیمایان و مردم زنجان:

تاریخ قوم اسرائیل مملو از خیانت و جنایت است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۴۶۴

پژوهشگر تاریخ و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به تاریخچه بنی اسرائیل و مقابله آنان با آیین توحید، انبیا و پیامبر اسلام، گفت: تاریخ این قوم از خیانت و جنایت مملو است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حشمت‌الله قنبری، امروز همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه رمضان ( 17فروردین1403) در سخنرانی راهپیمایی روز قدس در زنجان، اظهار کرد: استکبار از روزهای نخست شکل گیری روز قدس،  با این حرکت همواره مقابله کرده است.

پژوهشگر تاریخ و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، ادامه داد: اشغال فلسطین و موضوع و ماجرای قدس شریف هرگز به این معنا نبود که یک جمعیتی با هویت و اعتقاداتی از اقصی نقاط دنیا جمع شوند و دولتی را تشکیل بدهند.

وی، تصریح کرد: اساس تفکر یهود برساخته از یک خرافه است که با تحریف و دستبرد به کتاب حضرت موسی(ع) چنین کاری را رقم زدند.

قنبری، با اشاره به تاریخچه بنی اسرائیل و مقابله آنان با آیین توحید، انبیا و پیامبر اسلام، گفت: تاریخ این قوم از خیانت و جنایت مملو است.

پژوهشگر تاریخ، با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، افزود : رزمندگان فلسطینی در این عملیات از دیوارهای حائل عبور کرده و شهرک های یهودی نشین را تسخیر کردند و هیمنه رژیم صهیونسیتی را شکستند.

قنبری، به حمایت های آمریکا از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: امروز دیگر توانی برای دولت رژیم صهیونسیتی نمانده و این آمریکاست که از آن پشتیبانی می کند.

وی، ادامه داد: سران این رژیم امروز از روی ضعف به ترور روی آورده اند ولی ما با قوت و اقتدار این مسیر جهاد و مقاومت را ادامه خواهیم داد.

پژوهشگر تاریخ ، در پایان اضافه کرد: هر آنچه از عزت و عظمت محور در منطقه هست با محوریت جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.

قنبری، گفت: روز قدس از تاثیرگذارترین ابتکارات حضرت امام (ره) بود که در نتیجه آن خط خیانت در جریان فلسطین آشکار شد و این مسأله از یک موضوع عربی به موضوع اصیل انسانی و اسلامی تغییر یافت.  
 

تاریخ قوم اسرائیل  مملو از خیانت و جنایت است


 

تاریخ قوم اسرائیل  مملو از خیانت و جنایت است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز