خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشوردر استان زنجان انجام شد؛

مردم روزه‌دار استان همانند همیشه حماسه ساز روز قدس شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۴۲۶

همزمان با سراسر کشور مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه استان زنجان، با حضور گسترده مردم در شهرستانهای استان در راهپیمایی روز قدس حماسه دیگری آفریدند و همانند همیشه حماسه ساز شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مردم استان زنجان با حضور یک پارچه همزمان با سراسر کشور بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) بیعت کرده و با رهبر معظم انقلاب میثاق مجدد بستند.

اقشار مختلف مردم استان امروز در آخرین جمعه ماه رمضان با حضور در مسیرهای راهپیمایی شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و از طوفان‌الاقصی تا طوفان‌الاحرار را فریاد زدند.

نهادها و ارگان‌های استان نیز از چند روز گذشته با انتشار بیانیه‌هایی جداگانه همبستگی ملت ایران با ملت مظلوم مسلمان فلسطین و غزه را اعلام کرده و مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس فراخواندند.

امروز نیز همانند سالهای قبل همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بار دیگر استان زنجان شاهد حماسه‌ای بود که هر سال با حضور گسترده روزه‌داران رقم می خورد.

مردم جای جای استان زنجان از هر قشر و گروهی دوشادوش هم باز آمدند و ایستادند و پرشورتر از هر سال، فریاد مرگ بر اسرائیل زدند.

به گزارش ایلنا؛ امروز جمعه( ۱۷ فروردین‌1403) مردم ولایت‌مدار و پایتخت شور و شعور حسینی زنجان همانند مردم سایر نقاط کشور با حضور پرشور خود در میدان، جنایات رژیم غاصب اسرائیل را محکوم کردند.

حشمت‌اله قنبری‌همدانی سخنران راهپیمایی مردم شهر زنجان بود. در این روز راهپیمایان از ساعت ۱۰ صبح از مسیر میدان قائم به سوی مصلی نماز جمعه حرکت کردند. همچنین در شهر ابهر نیز مسیر راهپیمایی از چهارراه امام حسین (ع) به سمت مصلی نماز جمعه بود.

در شهر قیدار نبی (ع) هم از میدان شهدا تا مصلی نماز جمعه، از ساعت ۱۱ صبح برگزار شد و در شهر خرمدره نیز از میدان حضرت امام حسین (ع) به سمت چهارراه قائم (مصلی نمازجمعه)، از ساعت ۱۰:۳۰ صبح بود.

همچنین در شهر آب‌بر براساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده راهپیمایان از میدان امام علی (ع) به طرف مصلی نماز جمعه حرکت کردند. در شهر ماهنشان نیز از ساعت ۱۰ صبح، از مسجد ولیعصر (عج) تا مصلی حضرت امام خمینی (ره) اعلام شده بود که مردم با حضور خود به ندای مظلومیت مردم فلسطین لبیک گفتند.

در شهر زرین‌آباد هم از ساعت ۱۱ صبح از مقابل سپاه ناحیه ایجرود تا مصلی نماز جمعه برگزار شد.
همچنین در شهر سلطانیه از ساعت ۱۱ صبح، از مقابل مسجد فاطمه‌الزهراء به سمت مصلی نماز جمعه راهپیمایی برگزار شد.

راهپیمایی در شهر زنجان با حضور مردم روزه‌دار از میدان قائم به سمت مصلی نماز جمعه انجام شد.


مردم روزه‌دار استان همانند همیشه حماسه ساز روز قدس شدند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز