خبرگزاری کار ایران

در راستای ساخت نهضت ملی مسکن:

تعهد گیلان ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکن

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۱۵۸

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: در نهضت ملی مسکن تعهد گیلان ۱۳۰ هزار واحد است که تاکنون بیش از ۳۳ هزار واحد در مرحله ساخت قراردارد.

به گزارش ایلنا از رشت، موسی فکوربا  امروز در نخستین نشست شورای مسکن گیلان درسال جدید با اشاره به اهمیت نیاز مردم استان درحوزه ساخت مسکن افزود: برای ساخت مسکن در گیلان باید جهادی عمل شود.

فکوربا بیان اینکه گیلان از استان‌هایی است که دربخش تامین زمین برای ساخت مسکن موانع و محدودیت‌هایی دارد گفت: تامین زمین دراستان نیازمند اهتمام جدی همه مسئولان را دارد و باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید با نگاه متفاوت برای تامین و ساخت نهضت ملی مسکن در گیلان تلاش مضاعف داشته باشیم افزود: در بخش ساخت مسکن ملی باید جایگاه استان درکشور ارتقا یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان هم دراین نشست با ارائه گزارشی ازآخرین روند ساخت نهضت ملی مسکن در استان گفت: تعهد گیلان در قالب نهضت ملی مسکن ۱۳۰ هزار واحد است که تاکنون ۳۳ هزار و ۶۰۰ واحد از این تعداد در مرحله ساخت قراردارد.

محمد رضا فلاحتگر با بیان اینکه هم اکنون برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن ملی با کمبود زمین مواجه هستیم افزود: برای بهره گیری از ۱۸۹ هکتارزمین در گیلان تفاهم نامه امضا شده وامیدواریم در نیمه نخست امسال ۵۰ هکتار برای ساخت مسکن ملی بهره گیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز