خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال ‌احمر استان زنجان خبرداد؛

توزیع 1000 بسته معیشتی در بین نیازمندان توسط هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۰۶۱

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان زنجان گفت: به همت خانه های هلال این استان یکهزار بسته معیشتی به ارزش 15 میلیارد ریال به مناسبت نوروز سالجاری و ماه مبارک رمضان در میان خانواده های نیازمند محلات کم برخوردار روستایی توزیع شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حکمت اله هاشمی، امروز با اعلام این خبر،  افزود: این بسته های معیشتی به همت 30 خانه هلال با همکاری و تعامل خیرین و نیکوکاران در شهرستان های زنجان، ابهر و خدابنده برای یکهزار خانواده کم برخودار تحویل داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان، ادامه داد: این بسته ها در میان خانواده هایی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند اما نیازمند هستند، توزیع شده است.

وی، گفت: خیرین، نیکوکاران و همه مردم نوعدوستی که از طریق خانه های هلال به هلال احمر استان اعتماد کرده و در تامین بسته های معیشتی کمک کرده اند ما نیز اعتماد آنها را با توزیع این بسته ها آغاز کرده ایم و انتظار می رود مجدد دست این مجموعه را بگیرند.

هاشمی، تاکید کرد: هلال احمر استان با استفاده از توان توانمندان و ظرفیت و کمک های خیرین بخشی از  نیازهای نیازمندان را مرتفع می کند.

وی، یادآور شد: از ابتدای ماه مبارک رمضان، اعضای خانه‌های هلال شهرستان های زنجان، ابهر و خدابنده در توزیع و بسته ‌بندی افطاری همکاری داشته‌ و روزه‌ داران در ماه مبارک رمضان میهمان سفره افطار می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان، اضافه کرد: بسته های معیشتی توزیع شده شامل برنج، روغن پخت و پز، اقلام بهداشتی، رب گوجه فرنگی، کنسرو لوبیا، تن ماهی، سویا، ماکارونی، چای خشک، خرما و  گوشت مرغ بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز