خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان استان خبرداد؛

پلمپ نانوایی اینترنتی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۰۵۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: نانوایی اینترنتی به دلیل گرانفروشی در این استان پلمب و تخلفات رخ داده در آن رسیدگی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رضا مظفری، امروز با اعلام این خبر، گفت: این واحد نانوایی در یکی از مناطق شهر زنجان به صورت اینترنتی هر قرص نان را به قیمت بیش از رقم مصوب عرضه می کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان استان، ادامه داد: بازرسان تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی در بازرسی از این واحد صنفی در قالب گشت مشترک، گزارش تخلف گرانفروشی را در محل تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی، تصریح کرد: بر این اساس پرونده گرانفروشی نان به ارزش ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مظفری، افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و متخلف را علاوه بر پرداخت ۲۷۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف به قطع سهمیه آرد به مدت یک هفته محکوم کرد.

این مسئول در استان،  یادآور شد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان همچنان در حال اجراست که تا پایان همین ماه ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان استان، اضافه کرد: در این طرح بر واحدهای صنفی مرتبط با معیشت مردم نظارت و با متخلفان برخورد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز