خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

هلال احمر در طرح نوروزی به بیش از 84 هزار مسافر نوروزی خدمات داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۵۴۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در 19 روز گذشته 84 هزار و 210مسافر نوروزی در قالب طرح های مختلف نوروزی از هلال احمر این استان خدمات دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حکمت اله هاشمی، امروز با اعلام این خبر، افزود: ارائه خدمات در قالب این طرح نوروزی با شعار 'هم راه تان هستیم' از ۲۴ اسفند سال گذشته در حوزه های خدمات امدادی، بشردوستانه، آموزش، بخش‌های مختلف درمانی و داوطلبان آغاز شد و روند ارائه خدمات ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، ادامه داد: خدمات امدادی در ۱۹ پایگاه امداد و نجات جاده ای، ۱۱ پست ثابت و سیار خدمات بشردوستانه و هفت پست ثابت آموزشی، داوطلبانه و درمانگاه، داروخانه و توانبخشی هلال‌ احمر استان زنجان جریان دارد.

وی، گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا پایان سیزدهمین روز از فروردین سالجاری تیم‌ های عملیاتی امداد و نجات برای 181 نفر خدمات امدادی ارائه داده اند.

هاشمی، اظهارداشت: درحوزه خدمات بشردوستانه 49 هزار و 593 مسافر نوروزی در ایستگاه های ثابت و سیار معاونت جوانان خدمات مختلفی را دریافت کردند.

وی، یادآوری کرد: این خدمات در بخش های پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی)، اطلاع رسانی نقاط حادثه خیز، پویش بهرفت، طرح یاس، تست فشار خون ، پویش سبز، بهره‌ مندی از فضای دوستدار کودک ، خیمه نماز و غرفه فرهنگی، آموزش مهارت های ایمنی و کمک های اولیه را از طرح های مختلف  خدمات خدمات بشردوستانه و فعالیت تیم سحاب بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان،به فعالیت حوزه داوطلبان اشاره کرد و گفت: در این حوزه نیز درهفت پست ثابت در قالب طرح های مروجین سلامت، نیابت، غربالگری سلامت و پویش هلال رحمت با مشارکت و فعالیت داوطلبان بهره مند شده اند.

هاشمی، تاکید کرد: در هفت پست ثابت آموزشی در سطح استان یکهزار و 330 ساعت آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات به مسافران نوروزی ارائه شده است.

وی، ادامه داد: در درمانگاه و داروخانه در زنجان و مراکز توانبخشی شهرهای زنجان، ابهر و طارم در تعطیلات نوروز به هموطنان خدمات ارایه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، در پایان، ازهموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز