خبرگزاری کار ایران

آغاز ساخت منازل سازمانی ویژه مرزبانان خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۲۰۰

با دستور فرمانده کل انتظامی کشور و تاکیدات فرمانده مرزبانی فراجا، منازل سازمانی جهت استفاده مرزبانان استان خراسان رضوی ساخته می شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، همزمان با ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام مراسم کلنگ زنی پروژه ۳۲ واحدی منازل سازمانی حضرت ولی عصر (عج) هنگ تایباد با حضور سردار شجاع فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد.

سردار مجید شجاع در این مراسم و در جمع مرزبانان و برخی مسئولین حاضر گفت: در راستای تحقق تدابیر سردار فرمانده کل انتظامی کشور جهت کمک به معیشت کارکنان فراجا بویژه مرزبانان این استان تعدادی منزل سازمانی در سطح این فرماندهی ساخته خواهد شد.

فرمانده مرزبانی استان در تشریح این مطلب بیان کرد: در نظر است ۷۲ باب واحد مسکونی در سال جاری جهت استفاده مرزبانان هنگ تایباد و خانواده گرانقدر آنها ساخته شود که امروز آغاز ساخت پروژه ۳۲ واحدی که ساخت آن به پیمانکار بومی شهرستان واگذار شده، انجام شد. 

فرمانده مرزبانی استان در ادامه به ساخت منازل سازمانی در شهرستان مرزی سرخس و شهر مشهد نیز اشاره و تصریح کرد: در حوزه شهرستان سرخس و مشهد نیز برنامه ریزی خوبی انجام شده و ساخت چندین واحد سازمانی جهت استفاده همکاران سخت کوش و متعهد مرزبانی در دستور کار هست که بخشی از آن نیز در سال جاری ساخت آن آغاز خواهد شد.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان افزود: مرزبانان و خانواده آنها لایق بهترین ها هستند لذا تمام تلاش مان را بکار خواهیم گرفت تا بتوانیم به معیشت آنها بویژه در حوزه منازل سازمانی تحقق بخشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز