خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بنیاد مسکن فارس مطرح کرد؛

فرصت های بی بدیلی از محل نهضت ملی مسکن برای متقاضیان فراهم شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۶۸۶

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس گفت: فرصت های بی بدیلی از محل نهضت ملی مسکن برای توسعه و تامین مسکن متقاضیان فراهم شده است.

به گزارش ایلنا، سید علیرضا حمیدی  در حاشیه برگزاری دوره آموزش تسهیلگران طرح نهضت ملی مسکن استان فارس با برشمردن مزایای اجرای این طرح  وظایف نیروهای خدمات نهضت ملی مسکن و تسهیلگران پروژه های نهضت ملی تحت مدیریت بنیاد مسکن برگزار شد، افزود: پروژه نهضت مسکن روستایی در روستای سجادیه گیاهزار شهرستان شیراز آغاز شده،  کلنگ ساخت واحد مسکونی نهضت روستایی در روستای گیاه‌زار در دور دوم سفر ریاست جمهوری به فارس به زمین زده ش و .اکنون زمین اجرای طرح تملک و به روستا الحاق شده است. 

وی در ادامه این کارگاه آموزشی که در سراسر استان  فارس بصورت آموزشی توجیهی برگزار شد ادامه داد:  360 قطعه مسکونی در این سایت پیش‌بینی شده که به زودی ساخت واحدهای مسکونی آغاز می شود.

حمیدی گزارشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن اکباتان شیراز در شهر صدرا ارائه داد و گفت : روند پیشرفت این پروژه بسیار امید بخش است،  3 هزار و 152 واحد مسکونی در 38 هکتار زمین و 141 واحد با اسلکت بتنی در این طرح در حال ساخت است و در  مجموع این پروژه 21.5 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این کارگاه آموزشی با حضور محمد رسول  پروری معاون عمران و مسکن شهری بنیاد مسکن فارس، مدیران شهرستان های مرتبط با طرح مذکور، کارشناسان مسئول و کارشناسان حوزه مسکن شهری در سالن جلسات اداره کل بنیاد مسکن برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز