خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

نرخ بیکاری در استان اصفهان کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۶۹۳

استاندار اصفهان گفت: در سال جاری بایستی برنامه‌ریزی‌ها حول محورهای اقتصادی و به‌ کارگیری ظرفیت‌های مردمی برای امر تولید صورت بگیرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سیدرضا مرتضوی در حاشیه شورای اداری استان که به صورت ویدئوکنفرانس با رئیس‌جمهور نیز برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، گفت: در این نشست توصیه ریاست‌جمهوری استفاده از همه ظرفیت‌ها و بکار گیری امکانات و بضاعت‌ها جهت تحقق آرامش و آسایش مردم و شعار سال بود.

وی ادامه داد: در این راستا ما نیز در استان اصفهان مصمم هستیم تا با تدوین برنامه‌هایی منسجم و هماهنگ جهت تحقق این اصول گام برداریم.

استاندار اصفهان با اشاره به هم‌فکری با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در نشست شورای اداری، گفت: در این نشست در خصوص برنامه‌ریزی‌هایی که باید در طول سال انجام بگیرد با فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

 مرتضوی خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته فعالیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف استان از جمله حوزه اقتصادی، افزایش تولید و … انجام شده است.

 وی ادامه داد: با راه‌اندازی واحدهای مجدد واحدهای صنعتی که مدت‌ها و سال‌ها راکد و متوقف شده بودند تلاش کردیم تا ظرفیت‌های تولیدی جدیدی را در استان فراهم کنیم.

 استاندار اصفهان عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های پولی و بانکی استان نیز تلاش کردیم تا حمایت مناسبی از واحدهای تولیدی استان داشته باشیم که با همکاری بانک‌های استان نسبت مصارف به منابع استان از عدد ۵۴ تا ۷۶ رسید و شاهد رشد ۲۲ درصدی در برخی مقاطع بودیم.

 مرتضوی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان، گفت: نرخ بیکاری نیز در استان اصفهان از ۱۲ و نیم در ابتدای آغاز به فعالیت در دولت سیزدهم به ۸ و شش دهم رسید.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز بایستی برنامه‌ریزی‌ها حول محورهای اقتصادی و به‌کارگیری ظرفیت‌های مردمی برای امر تولید صورت بگیرد.

 استاندار اصفهان اظهار کرد: از این‌رو با تشکیل کارگروه در دستگاه‌های اجرایی مختلف می‌توانیم با هم‌فکری و همراهی مدیران مسیرهای مردمی‌ساز اقتصاد و جهش تولید را هموار کنیم.

 مرتضوی خاطرنشان کرد: مردمی‌سازی اقتصاد روش‌ها و اصولی دارد که بایستی از این اصول با استفاده از تجربیات گذشته پیروی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز